Użytkownicy Google Ads korzystający z reklam Discovery mogą już dziś zobaczyć kilka nowych funkcji. Funkcje te mają na celu pomóc w utrzymaniu zaangażowania odbiorców przez cały nadchodzący sezon świąteczny. Nowe funkcje to:
- Lepsze wrażenia z reklam
- Ulepszone wsparcie kreatywne
- Nowe statystyki odbiorców
- Ulepszone zarządzanie kampaniami
Lepsze wrażenia z reklam
Google pracuje nad zwiększeniem możliwości przeglądania reklam na kartach Społeczności i Promocje w usłudze Gmail, dodając bogatsze zasoby, takie jak zdjęcia produktów i ceny. Będą też korzystać z systemów uczących się, aby dopasować zasób do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
Ulepszone wsparcie kreatywne
Przebudowano proces tworzenia reklam Discovery. Od teraz reklamodawcy Google Ads zobaczą monity o dodanie dodatkowych współczynników proporcji, niepowtarzalnych nagłówków i dodania nakładek tekstowych na obrazach. Otrzymają oni także informacje zwrotne na żywo na temat siły reklamy z ocenami od „Słaba” do „Doskonała”, a także wynik optymalizacji z praktycznymi wskazówkami.
Nowe statystyki odbiorców
Reklamodawcy korzystający z reklam Discovery w Google Ads mogą od teraz korzystać ze strony ze statystykami, aby sprawdzić, które segmenty odbiorców mogą przynieść największy wpływ.
Reklamodawcy mogą także korzystać z raportów o zasobach, aby sprawdzić skuteczność swoich reklam Discovery. Użytkownicy mogą porównywać wydajność zasobów i decydować, które z nich wyłączyć, przełączyć lub edytować. Reklamodawcy mogą również używać zoptymalizowanego kierowania do oceny informacji o słowach kluczowych i stronach docelowych, aby znaleźć odbiorców, którzy mogą spełnić cele kampanii.
Ulepszone zarządzanie kampaniami
Reklamodawcy mogą używać nowego narzędzia do tworzenia odbiorców, aby tworzyć i ponownie wykorzystywać listy odbiorców w różnych kampaniach. Użytkownicy mogą również korzystać z Edytora Google Ads oraz interfejsu API do zarządzania kampaniami na dużą skalę.