Ginny Marvin z Google, napisała wczoraj wieczorem, że platforma reklamowa Google Ads ma problem z wyświetlaniem niektórych reklam. „Google zdaje sobie sprawę z wewnętrznego problemu, który ma wpływ na wyświetlanie reklam” – tak brzmi komunikat. Dalej dowiadujemy się, że „wpływ tego problemu może uniemożliwić wyświetlanie reklam w określonych okolicznościach na Twoim koncie”.
Google is aware of an internal issue impacting ads serving. Our product and policy teams are actively working on a solution. Currently, the impact of this issue may prevent ads from serving in certain circumstances for your account. We will follow up with updates/resolutions ASAP
— AdsLiaison (@adsliaison) September 22, 2022
Niektórzy reklamodawcy Google Ads zauważają dziwne przypadki związane z wydatkami na reklamę.
A little vague here / does it involve ad disapproval for crazy reasons like selling classified docs…we are seeing that in an account and reached out to our rep.
— Sarah Stemen (@runnerkik) September 22, 2022
Nie było jak do tej pory żadnej aktualizacji, więc problem może pozostawać nierozwiązany. Poza tym jedyny problem zgłoszony w Panelu stanu Google Ads dotyczy problemu z raportowaniem Google Ad Manager, w przypadku większości użytkowników.