Cityboard Digital

Cityboard Digital rusza z kampanią „dowozimy”

Cityboard Digital rusza z kampanią „dowozimy”

Agencja Cityboard Digital rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dowozimy”. W jej ramach zaplanowano kampanię outdoorową, digitalową, ambient, a także Landing Page. Dowozimy” to hasło, które nawiązuje do potocznego „dowożenia” rezultatów, zadań, czy wyników kampanii. Rozwinięciem hasła są trzy podstawowe obszary, którymi zajmuje się agencja, czyli „Strategia/ Kreacja/ Media”. – Cityboard Digital w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija nie tylko w kontekście kreacji, ale całej struktury. Postanowiliśmy zakomunikować potencjalnym klientom, że nasze kompetencje rosną i dlatego ruszamy ze zintegrowaną autopromocyjną kampanią reklamową. Przekaz został stworzony i zaplanowany przy ścisłej współpracy działów kreacji, strategii oraz medialnego, a obejmuje zarówno nośniki OOH, digital, jak i ambient w przestrzeni miejskiej – mówi Dominik Łabuzek, Creative Partner w Cityboard Digital.

Hasło „Dowozimy” nawiązuje również do tradycji kolarskich, które są rozwijane w Cityboard Media. Spółka od kilkunastu lat jest partnerem medialnym Tour de Pologne, a w firmie działa drużyna kolarska.

Idąc tym tropem, zostały wyprodukowane saszetki rowerowe, które uszyto ze zużytych ekoplakatów billboardowych. Na torebkach wydrukowano logo akcji i QR kod, który odsyła do specjalnego Landing Page Cityboard Digital wyjaśniającego hasło, a także opisującego zakres działania agencji Cityboard Digital. Saszetki zostały rozdane rowerzystom w różnych częściach Warszawy, tak aby dotrzeć do pracowników z firm szukających kreatywnej i kompetentnej  agencji 360. – Chcieliśmy w ten sposób pokazać naszym klientom, jak można w sposób efektywny i kreatywny docierać do klientów z określonym przekazem, a jednocześnie zadbać o ducha marki i jej tożsamość – mówi Dominik.

Kampania outdoorowa zaplanowana jest w Warszawie na kilkunastu nośnikach cityboard 6x3 m. Kreacja wyposażona jest w QR kod, który odsyła do wspomnianego  Landing Page. Dodatkowe ekrany z kreacją pojawią się na billboardach zlokalizowanych na trasie tegorocznego Tour de Pologne. Cityboard Digital to agencja 360 należąca do Cityboard Media. Do najważniejszych klientów agencji należą Nacomi Group, Colnago Polska, Komandor Śląsk S.A., czy Med Polonia.

×