Content marketing

Content marketing dostarcza wartościowych treści użytkownikom oraz wspomaga pozycjonowanie procesu pozycjonowania. Wyczerpujący, wysoko oceniany, wzbogacony słowami kluczowymi content jest elementem promowanym przez wyszukiwarkę Google. Poznaj marketing treści z KiwiLab!

jak napisać artykuł sponsorowany

Jak napisać artykuł sponsorowany wspierający pozycjonowanie? 12 wskazówek

Artykuły sponsorowane pomagają budować wizerunek marki, np. na portalach branżowych. Można je także wykorzystać do zwiększenia widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak zoptymalizować wpis sponsorowany pod SEO!

jak dobrac slowa kluczowe frazy

Dobór słów kluczowych z darmowymi narzędziami do keyword research – kompleksowy przewodnik

Dobieraj najlepsze słowa kluczowe na bloga lub do pozycjonowanej strony z pomocą naszego kompleksowego poradnika analizy keyword research. Krok po kroku na przykładzie i z wykorzystaniem darmowych narzędzi prezentujemy całą procedurę.

Zapisz się do Newslettera​


    co to jest content marketing

    Content marketing – blog o copywritingu i content marketingu

    Marketing treści należy do najskuteczniejszych form promocji stron internetowych. Pomaga zaspokoić potrzeby informacyjne użytkowników, dostarczając ciekawych, wartościowych i przekonujących argumentów do dokonania konwersji. Jednocześnie wpływa pozytywnie na proces pozycjonowania – SEO content marketing uwielbia, ponieważ przygotowywanie wyczerpujących treści to jeden z czynników podnoszących serwis w organicznych wynikach wyszukiwania.

    Marketing treści na blogu KiwiLab

    Na KiwiLab opowiemy Ci m.in. o tym:

    • czym jest content marketing (inaczej marketing treści),
    • jak skutecznie realizować strategię content marketingową i audytować teksty SEO,
    • w jaki sposób wykryć i wyeliminować duplikację treści.

    Praktyczna wiedza, przykłady z content marketingu, case study oraz mnóstwo cennych wskazówek dostępnych na naszym blogu gwarantują, że z powodzeniem będziesz mógł samodzielnie realizować działania z zakresu marketingu treści. Nauczysz się optymalizować teksty pod SEO, a także podszkolisz swoje umiejętności na naszym online’owym kursie z copywritingu.

    czym jest content marketing

    Content marketing – co to za magiczny stwór?

    Content marketing obejmuje wszystkie działania związane z planowaniem, kreacją, dystrybucją treści zmierzające do osiągnięcia określonych celów – generowania konwersji, zwiększania sprzedaży, wzrostu rozpoznawalności marki, kształtowania dobrego wizerunku, edukowania klientów. Jest to dziedzina na pograniczu nowoczesnego e-marketingu oraz tradycyjnej formy reklamy. Biuletyny, papierowe magazyny, gazetki to także elementy wchodzące w skład strategii marketingu treści.

    SEO Copywriting i teksty SEO

    Częścią content marketingu jest SEO Copywriting koncentrujący się na treściach publikowanych na stronach internetowych. Optymalizacja tekstów pod wyszukiwarki internetowe, nasycenie artykułu słowami kluczowymi, stosowanie linkowania wewnętrznego to działania, które wykorzystuje specjalista ds. content marketingu oraz SEO copywriter, przygotowując wartościowe treści wspierające zwiększanie widoczności witryny w internecie.
    SEO Copywriting

    Na blogu KiwiLab opowiemy Ci o:

    blog firmowy
    Blog firmowy
    video content marketing
    Video content marketing – filmy wideo, materiały filmowe
    artykuły sponsorowane
    Artykuły sponsorowane, natywne, white papers
    influencer marketing
    Influencer marketing i współpraca z blogerami
    komunikaty prasowe
    Komunikaty i artykuły prasowe
    prezentacja content marketing
    Prezentacje multimedialne
    e-book content marketing
    E-booki, raporty, PDF-y
    podcast content marketing
    Podcasty
    infografika content marketing
    Infografika
    słuchowisko content
    Słuchowiska

    Content Experience

    Marketing treści kocha różnorodność, interdyscyplinarność, eksperymentowanie, a przede wszystkim rozpoznawanie potrzeb użytkowników i dostarczenie im takiej treści, którą w danym momencie potrzebują. Taki zabieg często nazywa się content experience, a ofiarowanie użytkownikowi informacji poszukiwanej przez niego w danym momencie to umiejętność znacząco podnosząca wyrażenia z korzystania ze strony internetowej.
    strategia content marketing

    Strategia i content marketing

    Podejmując działania opierające się na rozwoju treści w serwisie, dobra agencja content marketing powinna ująć w strategii. Plan powinien uwzględniać, rodzaje tekstów, terminy publikacji, sposób analizy efektów, optymalizację contentu oraz budżet. Jednorazowy webwriting często generuje duże koszty, nie przynosząc oczekiwanych korzyści. Strategię content marketingową zawsze dopasowuje się do możliwości i potrzeb właściciela strony internetowej, mając na uwadze oczekiwania użytkownika korzystającego z serwisu.

    Na blogu KiwiLab opowiemy Ci o:

    evergreen content

    Evergreen content

    Polega na tworzeniu wartościowych i ponadczasowych tekstów, mających potencjał do generowania ruchu w długiej perspektywie. Poradniki, instrukcje, artykuły wyjaśniające najczęstsze pytania użytkowników dają szansę na dotarcie do szerokiego grona osób zmagających się z tym samym problemem pomimo upływu czasu.
    recycling treści

    Recycling treści

    To wykorzystanie raz już stworzonych treści w nowy sposób. Strategia nie opiera się na kopiowaniu tekstów, ale na skorzystaniu z pewnych pomysłów i przekształceniu ich na nową formę contentu, np. wielostronicowy PDF może posłużyć do stworzenia cyklu artykułów na bloga firmowego, a podcast to okazja do stworzenia video lub infografiki.

    KiwiLab – pełen świeżości blog o content marketingu

    Projekty content marketingowe realizujemy od wielu lat. Potrafimy umiejętnie operować słowem i zoptymalizować je pod wymagania wyszukiwarek internetowych. Naszym doświadczeniem w zakresie copywritingu i webwritingu dzielimy się właśnie z Tobą, ponieważ zależy nam na tym, abyś zrozumiał, że treść jest tak samo ważna jak inne elementy reklamy internetowej.
    content marketing szkolenie
    Nasz blog możesz potraktować jak szkolenie z content marketingu lub kurs z copywritingu prowadzony przez najlepszych ekspertów w zakresie redakcji, optymalizacji treści oraz pozycjonowania. Nasze kompleksowe i holistyczne podejście sprawia, że teksty SEO w serwisach internetowych nie przeliczamy na liczbę znaków ze spacjami, jak typowa agencja copywriterska, a widzimy w nich konwersje przynoszące spodziewany sukces w branży e-commerce. Mamy głowy pełne pomysłów, znamy dogłębnie content marketing, przykłady prowadzonych z sukcesem kampanii chętnie prezentujemy, a hasła reklamowe tworzymy z wykorzystaniem najlepszych technik copywriterskich.