Google Ads aktualizuje najlepsze praktyki dotyczące kampanii Performance Max

Google Ads

Zespół Google Ads zaktualizował dodatkowe sprawdzone metody dotyczące dokumentu pomocy dla kampanii Performance Max, dodając więcej szczegółów na temat działania rozszerzania końcowego adresu URL. Zostało to rzekomo dodane w ciągu ostatnich kilku tygodni.

Jak dowiadujemy się z komunikatu na Twiterze zostały one dodane głównie na podstawie pytań zadawanych w mediach społecznościowych.

Oto, co zostało dodane:

  • jeśli tworzysz kampanię Performance Max do celów sprzedaży online za pomocą pliku danych o produktach Google Merchant Center, zdecydowanie zalecamy dodanie dodatkowych zasobów kreacji, aby pomóc uzyskać najlepszą skuteczność. Jeśli zasoby kreacji nie zostaną dostarczone, w niektórych przypadkach możemy pomóc w automatycznym wygenerowaniu następujących zasobów w Twoim imieniu,
  • filmy są generowane automatycznie na podstawie dostarczonych zasobów tekstowych i graficznych,
  • jeśli włączysz funkcję rozwijania końcowego adresu URL, nagłówki i teksty reklam tekstowych w wyszukiwarce mogą być generowane automatycznie na podstawie podanego końcowego adresu URL. Ta funkcja jest niedostępna w kampaniach, których cele dotyczą wyłącznie sklepu
  • nagłówki i teksty reklam są generowane automatycznie na podstawie podanego końcowego adresu URL. Ta funkcja jest niedostępna w kampaniach, których cele dotyczą wyłącznie sklepu.

Oto wspomniany Tweet:

Źródło:  seroundtable.com