Zespół Google Ads zaktualizował dodatkowe sprawdzone metody dotyczące dokumentu pomocy dla kampanii Performance Max, dodając więcej szczegółów na temat działania rozszerzania końcowego adresu URL. Zostało to rzekomo dodane w ciągu ostatnich kilku tygodni.
Jak dowiadujemy się z komunikatu na Twiterze zostały one dodane głównie na podstawie pytań zadawanych w mediach społecznościowych.
Oto, co zostało dodane:
- jeśli tworzysz kampanię Performance Max do celów sprzedaży online za pomocą pliku danych o produktach Google Merchant Center, zdecydowanie zalecamy dodanie dodatkowych zasobów kreacji, aby pomóc uzyskać najlepszą skuteczność. Jeśli zasoby kreacji nie zostaną dostarczone, w niektórych przypadkach możemy pomóc w automatycznym wygenerowaniu następujących zasobów w Twoim imieniu,
- filmy są generowane automatycznie na podstawie dostarczonych zasobów tekstowych i graficznych,
- jeśli włączysz funkcję rozwijania końcowego adresu URL, nagłówki i teksty reklam tekstowych w wyszukiwarce mogą być generowane automatycznie na podstawie podanego końcowego adresu URL. Ta funkcja jest niedostępna w kampaniach, których cele dotyczą wyłącznie sklepu
- nagłówki i teksty reklam są generowane automatycznie na podstawie podanego końcowego adresu URL. Ta funkcja jest niedostępna w kampaniach, których cele dotyczą wyłącznie sklepu.
Oto wspomniany Tweet:
Yes, we've added more about how final URL expansion works in this context, largely as a result of the questions asked here, so thank you.
We’ll continue to update & add clarifications to Help Center pages, particularly as Performance Max evolves.
— AdsLiaison (@adsliaison) May 3, 2022