Google Ads wprowadza nowe rekomendacje dla kampanii Discovery i Wideo

Google Ads

Google Ads wprowadza nowy zestaw rekomendacji dla kampanii Discovery i Wideo. Ich celem jest pomoc w poprawie skuteczność reklam, analizując historię skuteczności konta, ustawienia kampanii, czy trendy w Google.

Maksymalizacja skuteczności kampanii Discovery

Wynik optymalizacji pomaga ustalać priorytety rekomendacji w kampaniach w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, produktowych i wideo. Dzięki tej aktualizacji zobaczysz rekomendacje i wynik optymalizacji również dla kampanii Discovery. Podobnie jak w przypadku innych typów kampanii, tak i tutaj wynik optymalizacji będzie mieścił się w zakresie od 0% do 100%, przy czym 100% oznacza, że ​​realizowane kampanie Discovery będą działać z pełnym potencjałem. Te zalecenia w prosty sposób pomogą postępować zgodnie z najlepszymi praktykami, które zapewniają maksymalny wpływ, w tym:

  • poprawę odrzuconych zasobów, by wyświetlać je w reklamach
  • uzyskanie większej ilości konwersji, wyświetlając reklamy dodatkowym klientom
  • użycie zoptymalizowanego kierowania, aby uzyskać więcej konwersji przy podobnym koszcie

Automatyczne stosowanie rekomendacji na dużą skalę

Dodatkowo można teraz automatycznie stosować rekomendacje na kontach menedżera, aby skuteczniej optymalizować konta. Ułatwia to zarządzanie i identyfikowanie możliwości rozwoju na wielu kontach menedżera. Można teraz wybierać spośród ponad 22 rekomendacji do automatycznego zastosowania, w tym:

  • ulepszenia elastycznych reklam w wyszukiwarce, aby wyświetlać klientom trafniejsze komunikaty
  • aktualizacji śledzenia konwersji, aby uzyskać dokładniejszy pomiar konwersji

Decydując się na włączenie tej funkcji, automatycznie zastosowane zostaną wybrane typy rekomendacji, gdy pojawią się nowe możliwości.

Zoptymalizuj swoje kampanie wideo, aby były bardziej efektywnie

Na koncie Google Ads zobaczymy również więcej zaleceń, które pomogą zoptymalizować kampanie wideo, w tym:

  • konfigurację pliku danych o produktach, aby uzyskać więcej kliknięć i konwersji przy niższym CPA
  • konfigurację Google Analytics 4, aby uzyskać głębsze, wieloplatformowe statystyki klientów
  • aktualizację śledzenia konwersji, aby uzyskać dokładniejszy pomiar konwersji