Google aktualizuje zaawansowane opcje lokalizacji dla kampanii Performance Max

Google A-ds

W przypadku kampanii Performance Max zobaczysz teraz zaawansowane opcje lokalizacji do kierowania i wykluczeń. Poniżej grafika z panelu Google Ads kampanii Performance Max.

Google Performance Max lokalizacje

Własne

Google już to potwierdziło mówiąc „W ustawieniach kampanii w sekcji „Opcje lokalizacji” reklamodawcy znajdą teraz możliwość kierowania na podstawie fizycznej „Obecności” lub „Obecności lub zainteresowania”. W przypadku kampanii Performance Max dotyczących sprzedaży online z plikiem danych o produktach dodamy również zaawansowane wykluczenia lokalizacji dla „Obecności” lub „Obecności lub zainteresowania” podobne do tego, co jest obecnie dostępne w inteligentnych kampaniach produktowych”.

Reklamodawcy korzystający z platformy reklamowej Google Ads, którzy otrzymują niepotrzebne kliknięcia swoich reklam, a takich jest z całą pewnością wielu lub potencjalni klienci, mają od teraz możliwość wykluczenia określonych lokalizacji z kierowania.

Google stara się udostępniać reklamodawcom nowe aktualizacje dostępnych funkcji, których celem jest większa przejrzystość i kontrola na poziomie konta/kampanii, a zwłaszcza w przypadku kampanii Performance Max.

Źródło:  searchengineland.com