Google Merchant Center dodaje autotagowanie do darmowych list produktów

google

Google Merchant Center ogłosiło, że autotagowanie jest od teraz dostępne dla darmowych aukcji w Zakupach Google. Wystosowany komunikat w dziale pomocy Google Merchant Center brzmi:

"Automatyczne tagowanie dla darmowych aukcji jest teraz dostępne na Twoim koncie Merchant Center".

Dzięki opcji automatycznego tagowania, w momencie gdy ktoś kliknie bezpłatną listę produktów i bezpłatną lokalną listę produktów, automatyczne tagowanie dodaje dodatkowy parametr do adresu URL o nazwie „result id”.

W połączeniu z narzędziem do analityki internetowej Google Analytics funkcja ta pozwoli zobaczyć, jak skuteczne są Twoje bezpłatne listy produktów i bezpłatne lokalne listy produktów i czy prowadzą do wartościowych działań klientów, takich jak zakupy.

Aby włączyć funkcję autotagowania na swoim koncie Google Merchant Center, należy wejść do sekcji "Ustawienia konwersji" na swoim koncie Merchant Center.

ustawienia konwersji merchant center