Google potwierdziło, że występuje błąd dotyczący raportowania w usługach Google Ads i Google Analytics, bez informacji kiedy nadejdzie poprawka.
Ginny Marvin z Google ds. reklam, potwierdziła błąd wpisem na Twitterze.
There's an ongoing issue affecting Google ads products and Google Analytics for a large number of accounts. We're working on addressing the issue. Please see the dashboard for updates: https://t.co/F19BfFAJ8F
— AdsLiaison (@adsliaison) July 15, 2022
Jeśli błąd Cię dotyczy, podczas sprawdzania raportów w Google Ads i Google Analytics zobaczysz brak lub nieprawidłowe dane.
Oto przykład, którym podzielił się Baruch Labunski, dyrektor generalny Ranksecure:
Okay, I thought I was dreaming when I saw this. Any idea when this will clear up? pic.twitter.com/ZEDKxRMbR7
— Baruch Labunski (@Baruch_Labunski) July 15, 2022
W odpowiedzi na jego pytanie dotyczące tego, kiedy problem zostanie wyjaśniony, Marvin mówi, że nie ma aktualnej aktualizacji harmonogramu wdrożenia poprawki.
Można jednak monitorować problem za pomocą panelu w Google Ads.
Zgłoszono przerwy w działaniu następujących usług:
- AdMob
- AdSense
- Menedżer reklam Google
- Display & Video 360
- Reklamy Google
- Google Analytics
- Search Ads 360
Pełne szczegóły zakłócenia nie są znane, choć wydaje się, że ograniczają się wyłącznie do raportowania. Oznacza to, że kampanie Google Ads są nadal aktywne, a jedynie zbieranie danych jest zakłócone.