Google wprowadza nazwy witryn i aktualizuje logo favicon w wynikach wyszukiwania

google

Ludzie korzystają z Google, aby znaleźć informacje z różnych źródeł. Zaczynając od wielkich marek po indywidualnych twórców, którzy korzystają z wyników tekstowych, grafik i filmów. Rozszerzone zostają funkcje, które pomagają odkrywać informacje na nowe sposoby, poprzez szerszy kontekst strony wyników wyszukiwania.

Dzisiaj Google wprowadziło kilka nowych aktualizacji strony wyszukiwania, zapewniając jeszcze więcej informacji o odwiedzanych witrynach, dzięki czemu możesz mieć pewność, że odwiedzasz witryny, które będą odpowiednie.

Dodane zostały nazwy witryn do wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu na pierwszy rzut oka możesz łatwo zidentyfikować witrynę powiązaną z wynikiem.

Zaktualizowany został również rozmiar i kształt favicon (logo lub ikona witryny), która pojawia się w wyszukiwarce, aby była łatwiejsza do zobaczenia.

Zmiany te zostały również rozszerzone na reklamy w wyszukiwarce, aby zwiększyć przejrzystość dla reklamodawców.

wyszukiwanie google aktualizacja

blog.google

Dzięki temu reklamy są wyraźnie oznaczone, a etykieta reklamy będzie teraz wyświetlana w osobnym wierszu w lewym górnym rogu reklam w wyszukiwarce.

Reklamy wyświetlane w wynikach wyszukiwania mobilnego będą teraz oznaczone słowem „Sponsorowane” dodatkowo pogrubione czarnym tekstem.

Nowa etykieta i jej wyróżniająca się pozycja w dalszym ciągu spełniają wysokie standardy odróżniania od organicznych wyników wyszukiwania, opierając się na dotychczasowych staraniach, aby informacje o płatnych treściach były przejrzyste.

Aktualizacja będzie stopniowo wprowadzana na urządzeniach mobilnych, a wkrótce również będzie testowana na komputerach, aby ułatwić użytkownikom znajdowanie tego, czego szukają, bez względu na to, gdzie szukają.

Źródło: 
https://blog.google/products/search/identify-information-sources/
×