Najnowsze wskazówki mogą być bardzo pomocne, jeśli chcesz włączyć Reels do swojej strategii na Instagramie w sezonie zakupowym.
W ramach nowej serii zaktualizowanych poradników, Instagram uruchomił również nowy, 23-stronicowy przegląd tego, w jaki sposób marki mogą wykorzystywać Rolki Instagrama do promocji i budowania społeczności, który zawiera szereg kluczowych wskazówek i uwag dotyczących ich efektywnego wykorzystania. Znajduje się w nim mnóstwo pomocnych wskazówek i notatek.
„Przyszłość opowiadania wideo na Instagramie”. Dość mocne stwierdzenie o tym, dokąd zmierza IG – co dodatkowo podkreśla, dlaczego jeśli jeszcze nie włączasz Reels do swojej strategii marketingowej na Instagramie, prawdopodobnie tracisz wiele możliwości.
Przewodnik zawiera również przydatne uwagi dotyczące tworzenia rolek, w tym wskazówki dotyczące „bezpiecznych stref” – tj. miejsc, w których na treści będą i nie będą miały wpływu nakładki ekranowe.
Na szczególną uwagę zasługują statystyki, które Instagram umieścił w każdym elemencie, zapewniając więcej kontekstu.
Znajdują się tam również uwagi na temat reklam Reels i sposobów jak najlepszego wykorzystania formatu płatnych promocji, w tym ten podanie wymiarów reklam.
Przewodnik (znajdziesz go tutaj) zawiera wiele informacji, a dodatkowe dane i spostrzeżenia dotyczące zaangażowania zapewniają trochę dodatkowego zaplecza, aby własne zestawienia najlepszych wskazówek i sugestii.