John Mueller z Google napisał na Twitterze, że „więcej treści zdecydowanie nie oznacza większego ruchu”. Co oznacza, że pisanie większej ilości treści nie zawsze przekłada się na większy ruch, zwłaszcza z wyszukiwarki Google.
Oto wspomniany tweet:
No, more content definitely does not mean more traffic.
— 🐐 John 🐐 (@JohnMu) February 14, 2022
Tworzenie większej ilości treści, nie zawsze przekłada się to na większy ruch. Czasami witryny zamieszczają słabej jakości content lub po prostu treści spamerskie, co nie zawsze prowadzi do większego ruchu. Ale ogólnie rzecz biorąc, jeśli często piszesz wartościowe i użyteczne treści, to bardziej prawdopodobne, że wygenerujesz większy ruch z większej ilości treści. Nie zawsze, ale często. John Mueller powiedział to wcześniej, mówiąc, że samo zamieszczanie większej ilości treści niekoniecznie czyni witrynę lepszą. Powiedział również, że częstotliwość treści nie jest czynnikiem rankingowym.
John Mueller dodał również to:
Not necessarily. Does writing 4 "good quality" pages per day make a book a best-seller? If that was all it took, all books would be best-sellers, and they would all be the same length.
— 🐐 John 🐐 (@JohnMu) February 13, 2022