LinkedIn wprowadza nową funkcję, która umożliwia użytkownikom dodawanie zewnętrznych linków do zdjęć udostępnianych w postach. Daje to inny sposób na kierowanie ruchu do Twojej witryny ze strony LinkedIn Twojej firmy lub profilu osobistego.
Geri Silver, Creator Manager w LinkedIn, podzieliła się przykładem nowej naklejki z linkiem. Na poniższym zrzucie ekranu możesz zobaczyć, jak można dodać link do dowolnego zdjęcia:
Specjalista ds. influencer marketingu Lindsey Gamble udostępnił wiele zrzutów ekranu nowej funkcji LinkedIn na Twitterze. Naklejka z linkiem może mieć różny rozmiar, a nawet może być umieszczona na górze filmów:
🚨 NEW 🚨 : @LinkedIn is rolling out the ability for creators to add a clickable link to their images and videos on mobile.
As a result, creators can make their content more actionable and drive traffic to their desired URL. pic.twitter.com/8X72jDmNPY
— Lindsey Gamble (@LindseyGamble_) August 4, 2022
Wygląda na to, że nie ma dużej różnorodności, jeśli chodzi o projektowanie naklejek z linkami, chociaż tekst, do którego prowadzą linki, można dostosować. Zawsze możesz dodać kilka emotikonów, aby uniknąć umieszczania na wszystkim tych samych ogólnych naklejek.
Dostępność i szczegóły użytkowania
Możesz dodawać naklejki z linkami do swoich zdjęć i filmów za pomocą narzędzi do tworzenia postów w aplikacji mobilnej LinkedIn. Nie można dodawać naklejek linków za pomocą interfejsu pulpitu. Jednak użytkownicy na dowolnej platformie mogą zobaczyć i kliknąć linki, gdy zobaczą posty w swoim kanale.
Naklejki 1Link są udostępniane użytkownikom etapami, co oznacza, że niektóre osoby będą miały do nich dostęp przed innymi. Gdy będziesz mieć uprawnienia do korzystania z niego, zobaczysz przycisk z ikoną łańcucha podczas tworzenia posta w aplikacji mobilnej LinkedIn.