LinkedIn wprowadza 3 aktualizacje

LinkedIn

Strony LinkedIn umożliwiają firmom prezentowanie podstawowych informacji, takich jak dane kontaktowe, zakres świadczonych usług, stawki, zdjęcia z poprzedniej pracy, a także dostarczają bardziej wyrafinowanych narzędzi, które umożliwiają np. publikowanie długich artykułów.

Jednak te najważniejsze funkcje to dopiero początek. Produkty oferowane przez LinkedIn nieustannie się zmieniają i ewoluują, aby umożliwić użytkownikom platformy zwiększenie zasięgu i zaangażowanie jeszcze większej liczby użytkowników i potencjalnych klientów za pomocą wysokiej jakości, ukierunkowanych treści.

Istnieje wiele funkcji stron LinkedIn, które zostały niedawno zaprezentowane lub są obecnie wdrażane, które mogą pomóc w przeniesieniu Twojej firmy lub organizacji na wyższy poziom.

Co nowego na LinkedIn?

Szablony postów i klikalne linki

Twórz angażujące, przydatne treści LinkedIn łatwiej niż kiedykolwiek dzięki klikalnym linkom i dostosowywanym szablonom, dostępnym bezpośrednio w aplikacji LinkedIn, bez konieczności korzystania z narzędzi innych firm.

Tworząc post w aplikacji mobilnej LinkedIn, po prostu wybierz opcję „użyj szablonu” w menu postu. Szablony pozwalają wybierać spośród wstępnie utworzonych, wysoce wizualnych szablonów kreatywnych, a następnie dostosowywać ich kolory, czcionkę, tekst i nie tylko, aby utworzyć post, który wyróżnia się w kanale i skupia uwagę odbiorców na tym, co najważniejsze.

Linki, które można kliknąć, umożliwiają przekształcenie zwykłych linków do kopiowania w wizualny przycisk wezwania do działania w dowolnym miejscu w części multimedialnej posta. Tworząc post w aplikacji mobilnej LinkedIn, wybierz lub prześlij szablon, obraz lub wideo. Następnie będziesz mógł wybrać ikonę linku, z której możesz wprowadzić tekst linku i adres URL. Możesz przeciągnąć i upuścić naklejkę, aby ustawić ją tak, jak chcesz w swojej kreacji.

Zobowiązania strony

„Nasze polecane zobowiązania” to nowa sekcja strony LinkedIn, która umożliwia Twojej organizacji zaprezentowanie najważniejszych wartości osobom poszukującym pracy i potencjalnym partnerom. Zobowiązania te będą wyraźnie widoczne w sekcji Informacje na Twojej stronie.

W sekcji polecanych zobowiązań możesz zawrzeć do pięciu zobowiązań, takich jak:

  • Różnorodność, sprawiedliwość i integracja
  • Rozwój kariery i nauka,
  • Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym
  • Wpływ społeczny
  • Zrównoważenie środowiskowe

Po wybraniu wartości, wyróżniona sekcja zobowiązania umożliwia umieszczenie treści, które demonstrują Twoje zaangażowanie w te wartości, w tym filmów, raportów, certyfikatów i blogów poniżej każdej z tych wartości.

Przypięte komentarze

Za pomocą przypiętych komentarzy możesz poprowadzić rozmowę, którą chcesz zobaczyć w dowolnym z postów Twojej marki. Przypięcie dowolnego komentarza do wpisu na stałe umieści ten komentarz na górze wątku, więc każdy, kto zobaczy wpis, zobaczy ten komentarz jako pierwszy.

Wszelkie odpowiedzi na przypięty komentarz pojawią się również w wątku odpowiedzi bezpośrednio pod nim. Przypinanie komentarzy i odpowiadanie na nie to świetny sposób na rozpoczęcie i prowadzenie ciągłych rozmów ze społecznością. Możesz także w dowolnym momencie zmienić przypięty post, aby zmienić kierunek rozmowy i utrzymać zaangażowanie.

Źródło: 
https://www.linkedin.com/business/marketing/blog/linkedin-pages/new-features
×