Meta ogłasza nowe produkty ułatwiające komunikację biznesową

Meta logo

Zmienia się sposób komunikowania ludzi i firm. Miliard ludzi komunikuje się z firmą każdego tygodnia za pośrednictwem WhatsAppa, Messengera i Instagrama— niezależnie od tego, czy chodzi przeglądanie katalogów produktów, proszenie o wsparcie lub interakcję z historiami. To zachowanie konsumentów przyspiesza i zmienia sposób prowadzenia biznesu. Podczas jednego z wydarzeń organizowanych przez Meta (Facebook), które było poświęcone biznesowi ogłoszone zostały nowe produkty ułatwiające konwersacje.

API oparte na chmurze na platformie biznesowej WhatsApp

Mark Zuckerberg ogłosił, że otwiera nową, opartą na chmurze wersję WhatsApp Business Platform, hostowaną przez Meta, dla każdej firmy na całym świecie. Dzięki temu nowemu interfejsowi API Meta oferuje bezpłatne, bezpieczne usługi hostingu w chmurze, dzięki czemu firmy i programiści mogą łatwo uzyskać dostęp do tej usługi w ciągu kilku minut, aby dostosować swoje wrażenia i wydłużyć czas reakcji klientów.

Od teraz, niezależnie od tego, czy firma chce współpracować z którymś z partnerów Meta, czy też uzyskać bezpośredni dostęp do którejś z usług, uruchomienie WhatsApp będzie znacznie szybsze.

Rozwijając firmę, potrzebujesz inteligentnych, solidnych i łatwych w użyciu narzędzi do konwersacji. Dla mniejszych firm korzystających z aplikacji WhatsApp Business tworzone są narzędzia, które ułatwiają obsługę napływu czatów w miarę powiększania bazy klientów.

Uruchamianie cyklicznych powiadomień na Messengerze

Ogłoszony został również nowy sposób na kontynuowanie rozmowy przez firmy dzięki „Powiadomieniom cyklicznym”. Gdy firmy pozyskują nowych klientów i zaczynają skalować działalność, pojawia się niesamowita okazja do budowania lojalności i zaufania.

Ta nowa funkcja ułatwia ponowne zaangażowanie ludzi bezpośrednio w wątku wiadomości i dostarczanie dostosowanych wiadomości w najlepszym czasie dla klientów, niezależnie od tego, czy chcą usłyszeć o specjalnych promocjach, nowościach produktowych czy poradach.

Możesz wybrać tematy, które chcesz, aby ludzie mogli się włączyć, jak często klienci mogą się od Ciebie słyszeć i kształtować Twoje treści, aby Twoje wiadomości były zawsze aktualne i trafne. Tej jesieni cykliczne powiadomienia będą również dostępne dla firm na Instagramie.

Źródło:  about.fb.com