LinkedIn ogłosił zmiany na swoje platformie, które wpłynął na mniej treści niskiej jakości. Wszelkie posty, które wyraźnie proszą o zaangażowanie lub zachęcają do zaangażowania, takie jak komentarze lub reakcje, będą mniej widoczne w kanale. Użytkownicy uważają, że tego typu posty, które istnieją wyłącznie w celu zwiększenia zasięgu, są „mylące i frustrujące”.
Jeśli regularnie przeglądasz LinkedIn, często codziennie widzisz wiele ankiet w swoim kanale. Wiele z nich pochodzi od osób, których nie znasz. LinkedIn będzie miał lepsze filtrowanie, dzięki czemu od teraz powinny wyświetlać się tylko te, które są „pomocne i trafne”.
Oprócz zmian w kanałach algorytmicznych, LinkedIn daje użytkownikom możliwość poinformowania LinkedIn, czego nie chcą oglądać. Wszystkie poszczególne posty będą zawierały opcję „Nie chcę tego widzieć”. Będzie można w ten sposób ograniczyć treści według autorów lub tematów, a ponadto pozwoli nie wyświetlać żadnych treści politycznych.
Z całą pewnością są to pozytywne i potrzebne zmiany, celem oferowania odpowiednich, wiarygodnych i autentycznych treści.