Narzędzie do zarządzania opiniami w Google Moja Firma rozszerza wsparcie na osoby, które mają wiele wizytówek lokalnych

google

Według eksperta ds. SEO i produktów Google Bena Fishera, firma Google udostępniła narzędzie do recenzji map Google Moja Firma dla tych, którzy zarządzają więcej niż 10 kontami.

Narzędzie do zarządzania recenzjami Google pozwala efektywniej przeglądać opinie, które chcesz zgłosić jako niezgodne z wytycznymi Google dotyczącymi opinii, a także sprawdzić stan zgłoszonych opinii. Kiedy narzędzie zostało wydane rok temu, było dostępne tylko dla kont, które zarządzały maksymalnie 10 profilami Google Business.

Jak uzyskać dostęp do tego narzędzia?

Możesz uzyskać dostęp do narzędzia klikając tutaj. Pierwszym krokiem jest wybranie firmy, a następnie określenie, czy chcesz sprawdzić stan zgłoszonej opinii, czy też chcesz zgłosić nową opinię w celu usunięcia. Następnie możesz przejść przez proces, który nie zmienił się od roku, jak udokumentowano tutaj.

Oto zrzut ekranu z pierwszego kroku. Jeśli zarządzasz co najmniej dwoma firmami, zobaczysz opcję wyboru firmy, dla której chcesz przetwarzać recenzje:

zarządzanie opiniami google

Wcześniej funkcja ta nie była dostępna dla tych, którzy zarządzali wieloma profilami Google Business. Tak więc lokalne agencje SEO, firmy, które mają wiele lokalnych wizytówek i te, które zarządzają więcej niż 10 wizytówkami, mogą teraz korzystać z tego narzędzia.

Jeszcze rok temu nie było możliwości sprawdzenia w zorganizowany sposób stanu recenzji przesłanych do usunięcia. To narzędzie ułatwia zgłaszanie recenzji, odwoływanie się od decyzji dotyczących recenzji oraz sprawdzanie statusu zgłoszonych recenzji.

Teraz może być używany przez każdą firmę dowolnej wielkości, która tego potrzebuje.

Źródło:  searchengineland.com