Newsy ze świata marketingu
Prezentujemy przed Tobą newsy marketingowe, najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.
Google zezwala na niestandardowe wymiary w raportach GA4
Google Analytics wprowadza aktualizację, która umożliwi dodawanie niestandardowych danych i wymiarów do raportów GA4.
Instagram wprowadza nowe sposoby zarabiania przez twórców
Meta przedstawia nowe narzędzia dla twórców do budowania firm na Facebooku i Instagramie, które jeszcze bardziej usprawnią ten kanał ich promocji.
Google dodaje nowe funkcje zakupów na święta
Google dodaje nowe rozwiązania wspomagających zakupy idealne na różne święta. Powinny one przynieść duże korzyści kupującym, a także wartościowe informacje i nowe możliwości dla reklamodawców.
Google przesuwa wycofanie Universal Analytics 360 do 2024 r.
Google daje firmom więcej czasu na przejście na GA4, przenosząc datę wygaśnięcia Universal Analytics 360 na rok 2024.
Google testuje nową sekcję wyświetlania produktów w wyszukiwarce
Wyszukiwarka Google testuje nową sekcję, która umożliwia wyświetlanie produktów po prawej stronie wyników wyszukiwania.
Testowanie nowych ustawień w Google Ads dopasowania przybliżonego
Na niektórych kontach Google Ads można ujrzeć zupełnie nową opcję, która stosuje w kampanii reklamowej dopasowanie przybliżone pomimo tego, że grupy reklam posiadają i tak dodane słowa w innych typach dopasowań.
AskGooglebot: Przekierowania zależne od geolokalizacji adresu IP
John Mueller z Google poruszył złożony temat dedykowanej treści zależnej od geolokalizacji użytkowników oraz kwestie dotyczące wdrażania przekierowań opartych o adres IP.
TikTok ma nowy cel kampanii Focused View
Focused View to nowa odsłona obecnego celu wyświetlania wideo w TikTok, w którym platforma optymalizuje się pod kątem użytkowników oglądających wideo, co najmniej 6 sekund lub dłużej.