Newsy ze świata marketingu
Prezentujemy przed Tobą najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.
Google dodaje obsługę danych strukturalnych dla zalet i wad produktów
Wyniki rozszerzone Google dotyczące stron z recenzjami produktów mogą teraz zawierać zalety i wady danego produktu.
4 nowe funkcje reklam Discovery w Google Ads
Nowe funkcje reklam Discovery powinny pomóc reklamodawcom wyprzedzić sezon świąteczny dzięki nowym zasobom, raportowaniu i kierowaniu.
Google aktualizuje wyniki wyszukiwania dla zapytań z cudzysłowami
Teraz Google pokaże cytowany tekst we fragmencie, w którym dokładnie ta fraza pojawia się na stronie.
Google udostępnia proste rozwiązanie do tagów
Nowy tag Google to rozszerzenie i zmiana istniejącego globalnego tagu witryny. Będzie wymagać mniej kodowania i oferować nowe możliwości.
Google tymczasowo wyłącza funkcję sprawdzania poprawek w Search Console
Google tymczasowo wyłączył możliwość sprawdzania poprawek błędów w raporcie Indeks > Stan w narzędziu Search Console.
Profil Firmy w Google testuje rozwijane menu w wyszukiwarce internetowej
Google testuje rozszerzone menu w narzędziu Profil Firmy Google. Użytkownicy mogą kliknąć strzałkę w dół, aby rozwinąć opcje edycji profilu firmy bezpośrednio w interfejsie wyszukiwarki Google.
Google Data Studio dodaje obsługę kontroli danych dla usług Google Analytics 4
Google 28 lipca wydało drobną aktualizację narzędzia Data Studio, w której jedną z nowości jest obsługa kontroli danych dla usług Google Analytics 4.
Mapy Google testują nieskończone przewijanie wyników wyszukiwania
Google testuje nieskończone przewijanie w interfejsie wyników wyszukiwania w Mapach Google.