Newsy ze świata marketingu

Prezentujemy przed Tobą newsy marketingowe, najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.

Meta logo

Meta zapowiada nowe opcje reklam dla rolek na Facebooku

Platforma Meta rozwija po raz kolejny funkcje rolek na Facebooku pod kątem reklam, chcąc w ten sposób umożliwić twórcom jeszcze większy udział w przychodach.
Meta logo

Meta ogłasza wydarzenie Szczyt Społeczności Facebooka 2022

Zaznacz w swoim kalendarzu nadchodzący event Szczyt Społeczności Facebooka. Wydarzenie ma na celu uczcić twórców społeczności i opowiedzieć więcej o nowych produktach i funkcjach, które pomogą Ci budować Twoje grupy.
Wordpress

WordPress 6.1 wprowadzi "znaczną poprawę wydajności bazy danych"

WordPress 6.1 ma wprowadzić rozwiązanie, które przyniesie znaczny wzrost wydajności dzięki buforowaniu zapytań do bazy danych.
Google Analytics

Aktualizacja GA4: automatyczny pomiar interakcji z formularzami

Google Analytics 4 zyskał opcję automatycznego pomiaru interakcji z formularzami. Teraz możesz nie tylko zobaczyć, kiedy formularz został przesłany, ale również, kiedy użytkownik zaczął go wypełniać.
LinkedIn

LinkedIn wprowadza 3 aktualizacje

LinkedIn wprowadził 3 aktualizacje stron, które pozwalają firmom ułatwić bardziej komunikację ze swoimi odbiorcami.
Instagram

Instagram udostępnia nowe wskazówki dotyczące Reels

Instagram udostępnił przewodnik z praktycznymi wskazówkami do tego, jak tworzyć instagramowe reels celach marketingowych.
seo

Zakończyła się aktualizacja algorytmu Google - Wrzesień 2022 Core Update Google

Firma Google potwierdziła, że ​​aktualizacja rdzenia z września 2022 r. (druga w tym roku aktualizacja rdzenia) została zakończona.
tiktok

TikTok wydłuża opisy wideo

TikTok zwiększa długość opisów filmów, dając twórcom więcej możliwości optymalizacji treści pod kątem wyszukiwania.
Załaduj więcej wpisów