Newsy ze świata marketingu
Prezentujemy przed Tobą newsy marketingowe, najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.
Google wprowadza nazwy witryn i aktualizuje logo favicon w wynikach wyszukiwania
Google wprowadziło kilka nowych aktualizacji strony wyszukiwania, zapewniając jeszcze więcej informacji o odwiedzanych witrynach, dzięki czemu możesz mieć pewność, że odwiedzisz witryny, które będą odpowiednie.
Żegnamy wskazówki Google dla webmasterów, witamy podstawy wyszukiwania
Google wprowadza uproszczoną wersję Wskazówek Google dla webmasterów i zmienia jej nazwę na Google Search Essentials.
Google Data Studio zmienia nazwę na Looker Studio
Firma Google zmieniła nazwę popularnej platformy analitycznej z Google Data Studio na Looker Studio. Ogłoszono również płatną wersję Looker Studio Pro.
Google przedstawia nowe spersonalizowane opcje kierowania reklam w kampaniach Display i Video 360
Zgodnie z rosnącymi oczekiwaniami konsumentów, Google opracowało nowy model dla kampanii Display i Video 360, który ułatwi spersonalizowane kierowanie reklam w wybranych witrynach.
Wzrost znaczenia analityki internetowej i marketingu opartego o dane
W miarę jak marketerzy odkrywają korzyści płynące z wykorzystania danych do poprawy doświadczeń użytkowników, nowe badania wskazują, że ich budżety będą rosły w tym obszarze.
Twitter wprowadza zaktualizowaną kartę analityki kont profesjonalnych
Twitter udostępnia nowy pulpit nawigacyjny, który daje profesjonalistom na całym świecie możliwość śledzenia wydajności, odkrywania ofert produktów i korzystania z dodatkowych zasobów.
Aktualizacja Google Ads kierowania na użytkowników, którzy klikają reklamy w aplikacji
Aktualizacja w Google Ads dotycząca pozyskania użytkowników, którzy są bardziej skłonni do interakcji z reklamami w aplikacji, korzystając z określania stawek docelowego ROAS.
Meta zapowiada nowe opcje reklam dla rolek na Facebooku
Platforma Meta rozwija po raz kolejny funkcje rolek na Facebooku pod kątem reklam, chcąc w ten sposób umożliwić twórcom jeszcze większy udział w przychodach.