Newsy ze świata marketingu
Prezentujemy przed Tobą newsy marketingowe, najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.
Google aktualizuje próg prywatności dla raportu wyszukiwane hasła w Google Analytics
Reklamodawcy zobaczą bardziej spójne dane między swoim kontem reklamowym, a GA4 przy ograniczonych danych w UA.
Zaktualizowano wytyczne dotyczące Profilu Firmy Google
Informacje o produktach w profilu firmy Google dają reklamodawcom i sprzedawcom nowy sposób promowania produktów w sklepie. Poznaj najnowszą aktualizację wytycznych Google.
Google: dodanie uporządkowanych danych wideo nie sprawi, że Twój film będzie bardziej widoczny
John Mueller z Google wyjaśnia jedną z wątpliwości dotyczących problemów sygnalizowanych w nowym raporcie indeksu wideo w Google Search Console.
Wyszukiwarka Google testuje wyświetlanie etykiety czytania
Szybki odczyt i 5-minutowa etykieta odczytu w wynikach wyszukiwania to nowy test Google, na który natrafili użytkownicy.
Usprawnianie wyszukiwania postów na LinkedIn
LinkedIn zmienia swoją architekturę wyszukiwania postów, co doprowadzi do szybszych i bardziej trafnych wyników wyszukiwania.
Google usunie raport kierowanie międzynarodowe z Search Console
Google ogłosił na Twitterze, że wycofa raport Kierowanie międzynarodowe z Google Search Console. Zalecenia Google dotyczące SEO dla witryn międzynarodowych nie uległy zmianie, ale raport Kierowanie międzynarodowe nie będzie już działał w przyszłości.
Uaktualnij swoje kampanie lokalne do Performance Max
Firma Google właśnie ogłosiła narzędzie do samodzielnej aktualizacji inteligentnych kampanii produktowych i kampanii lokalnych do kampanii Performance Max.
Raport dotyczący indeksu wideo w Google Search Console w pełni dostępny
Google ogłosił na Twitterze, że zakończył wdrożenia nowego raportu indeksu filmów wideo w Google Search Console.