W obliczu rosnących obaw związanych ze zmianami klimatu i tego, jak wszyscy możemy przyczynić się do poprawy przyszłości planety, zrównoważony rozwój jest obecnie znacznie większym naciskiem, co odnosi się również do przekazów dotyczących marki i uwzględniania w reklamach kluczowych informacji dotyczących środowiska.
Odpowiednie komunikaty na tym froncie mogą mieć duży wpływ, jeśli chodzi o poprawę reakcji i świadomości, a jednocześnie przyczynić się do budowania reputacji marki.
Aby zmierzyć wpływ tego zjawiska, Pinterest niedawno przeprowadził badanie 54 kampanii, które zawierały komunikaty dotyczące zrównoważonego rozwoju, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób wpływają one na reakcję konsumentów.
„Okazało się, że 94% zrównoważonych kampanii podniosło świadomość Pin w porównaniu z 84% kampanii niezrównoważonych. A co ważne, kampanie te napędzały intencję działań: Kampanie z wykorzystaniem zrównoważonego przekazu były 2,4 razy bardziej prawdopodobne, aby podnieść intencję działań w porównaniu z kampaniami niezrównoważonymi.”
Może to mieć jeszcze większy wpływ na Pinterest, a Pinterest również zauważa, że osoby, które nie znajdują się na platformie, są o 63% bardziej prawdopodobne, aby powiedzieć, że wiedza o produkcie lub firmie jest przyjazna dla środowiska, jest czynnikiem napędzającym ich zakupy
— Ale ludzie są sceptyczni. Są ostrożni wobec greenwashing i niejasne, które marki naprawdę robią różnicę. To powiedziawszy, ludzie aktywnie poszukują marek, które pasują do ich wartości.”
W związku z tym włączenie komunikacji środowiskowej do kampanii może być dobrym bodźcem do reakcji i lepszym zaangażowaniem użytkowników Pinterest.
Jak zatem zwrócić uwagę na elementy zrównoważonego rozwoju w treści Pin?
Pinterest mówi, że reklamy powinny mieć wyraźny wizualny nacisk na zachowanie przyjazne dla środowiska.
„Wybierz odpowiednie obrazy, aby zilustrować cel i dopasuj paletę kolorów do swoich zielonych ambicji, aby pomóc w budowaniu świadomości i zaufania.”
business.pinterest.com
Pinterest mówi również, że marki powinny korzystać ze statystyk, a jednocześnie dostarczać wskazówek, jak żyć w sposób zrównoważony, w odniesieniu do Twoich produktów.
Oprócz tego Pinterest dodał również nowe opcje kierowania reklam zrównoważonego rozwoju do swoich narzędzi do konfiguracji kampanii.
„Marki mogą teraz trafić do odpowiednich odbiorców w Menedżerze reklam, korzystając z kombinacji predefiniowanych zainteresowań i słów kluczowych, takich jak „samochody elektryczne”, „moda z recyklingu” i „wskazówki dotyczące oszczędzania energii”.”