Promowanie gier i nowe funkcje reklamowe Google

Google Ads

Ponieważ coraz więcej osób gra na swoich urządzeniach mobilnych niż kiedykolwiek wcześniej, programiści mają ogromną szansę na rozwój swojej działalności związanej z grami.

W tym tygodniu podczas Google for Games Developer Summit ogłoszone zostaną nowe sposoby, które pomogą programistom dotrzeć do większej liczby graczy i zwiększyć długoterminowe przychody z aplikacji.

Szybkie i skuteczne przyciąganie wartościowych graczy

Znalezienie graczy ma kluczowe znaczenie podczas uruchamiania gry, a pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Skuteczna strategia pozyskiwania użytkowników może pomóc zwiększyć sukces gry.

Dzięki kampaniom Google Ads promującym aplikacje możesz przyciągnąć graczy i wcześnie wzbudzić zainteresowanie swoją grą. Wcześniej przed utworzeniem kampanii promujących instalacje aplikacji trzeba było czekać na uruchomienie aplikacji.

W ciągu najbliższych kilku miesięcy będzie można skonfigurować kampanie promujące aplikacje dla aplikacji, które są w stanie rejestracji wstępnej w sklepie Google Play, co pomoże Ci przygotować aplikację do płynnego uruchomienia.

Następnie musisz zaangażować swoich wartościowych graczy i opracować strategię monetyzacji. W zeszłym roku Google wprowadziło docelowy zwrot z nakładów na reklamę (tROAS) dla przychodów z reklam, co pozwala zarabiać więcej na reklamach wyświetlanych w aplikacji.

Wkrótce możesz poprawić skuteczność kampanii tROAS, wysyłając wszystkie przychody z AdMob, w tym przychody zapośredniczone, do Google Analytics w celu ustalania stawek – wystarczy kliknąć przycisk w interfejsie użytkownika AdMob.

Przychody z reklam firm zewnętrznych w Google Analytics umożliwiają również importowanie przychodów z dowolnej platformy do zarabiania do Google Analytics w celu określania stawek TROAS. TROAS dla przychodów z reklam jest obecnie w zamkniętej wersji beta.

Zarabiaj więcej na swoich grach

Gracze spędzają więcej czasu w grze, a ostatnie badanie Google pokazuje, że obecni gracze wydłużyli swój czas gry o 42% w 2021 roku. Rozwiązania monetyzacyjne AdMob mogą pomóc Ci w pełni wykorzystać ten wzrost.

Większość wydawców nie jest w stanie w pełni zmierzyć przychodów użytkowników ze swojej strategii reklamowej bez zbudowania własnych systemów wewnętrznych. Dzięki długookresowej wartości wyświetleń na poziomie wyświetlenia (LTV) AdMob możesz oszacować średni wskaźnik od początku śledzenia segmentów użytkowników i zidentyfikować strategie pozyskiwania użytkowników o najwyższym zwrocie z inwestycji (ROI). Aby jeszcze bardziej ułatwić tę aktywację, LTV na poziomie wyświetleń zostało zintegrowane z najlepszymi platformami atrybucji aplikacji Adjust, AppsFlyer i Singular.

Oprócz LTV na poziomie wyświetleń w AdMob Google ogłasze jeszcze więcej funkcji, które pomogą Ci długofalowo zwiększać przychody z aplikacji:

  • personalizacja zdalnej konfiguracji Firebase (beta): korzystając z systemów uczących się, automatycznie znajdź optymalne środowisko dla każdego użytkownika.
  • optymalizacje AdMob z nagrodą: więcej wyświetleń i przychodów dzięki reklamom displayowym w reklamach z nagrodą. Reklamy displayowe będą wyświetlane wraz z filmami lub innymi materiałami do odtworzenia, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z nich.
  • więcej źródeł popytu dzięki AdMob: uzyskaj dostęp do zróżnicowanej gamy ponad 200 źródeł popytu dostępnych do ustalania stawek w czasie rzeczywistym, a Vungle i Snap będą wkrótce dostępne w wersji beta i nie tylko.
Źródło:  blog.google