Platforma Search Ads 360 powstała ponad dziesięć lat temu i od tego momentu wiele się zmieniło. Sposoby wyszukiwania i oczekiwania użytkowników wobec reklam, które widzą, ewoluowały i rozszerzały się. W rezultacie reklamodawcy radzą sobie z większą złożonością niż kiedykolwiek wcześniej i sięgają po platformy takie jak Google Ads Search 360, aby uprościć zarządzanie kampaniami, mierzyć skuteczność i rozwijać swoją działalność.
Wczoraj zaprezentowana została nowa usługa Search Ads 360. Ma on pomóc reklamodawcom przygotować się na kolejne wydarzenia. Google ułatwia korzystanie z platformy dzięki nowemu interfejsowi użytkownika, poprzez dodanie obsługi większej liczby funkcji wyszukiwarek i typów kampanii w oparciu o opinie reklamodawców, którzy informowali, że chcą łatwiejszego i wygodniejszego sposobu tworzenia kampanii na różnych platformach reklamowych.
Od teraz uzyskujemy natychmiastową obsługę większości nowych funkcji Google Ads oraz ulepszoną obsługę innych kanałów i wyszukiwarek, takich jak Microsoft Advertising i Yahoo! Japan.
Opracowane też zostały nowe funkcje dla przedsiębiorstw, które są dostępne tylko w nowym Search Ads 360. Mają one zapewnić nowe sposoby scentralizowania i skalowania codziennych zadań w wyszukiwarkach i kontach. W rezultacie będzie można wykonać więcej swojej pracy z jednego miejsca, co zaoszczędzi czas i pomoże osiągać lepsze wyniki.
Odbudowany na sprawdzonej platformie
Aby pomóc reklamodawcom nadążyć za dzisiejszymi wymaganiami, przeprojektowano i przebudowano Search Ads 360 przy użyciu tej samej technologii, która obsługuje Google Ads.
Dzięki wspólnej technologii nowe Search Ads 360 będzie w stanie zarządzać i przetwarzać większą ilością danych niż kiedykolwiek wcześniej przy jednoczesnym zachowaniu ścisłych wytycznych dotyczących opóźnień, aby zapewnić szybkie wrażenia użytkownika. Zapewni to natychmiastowe wsparcie zarządzania większością nowych funkcji w Google Ads, takich jak kampanie Performance Max i Discovery.
Nowy wygląd, szybsza nawigacja
Odświeżony wygląd i styl Search Ads 360 wprowadza znajomy interfejs użytkownika, który bardzo przypomina narzędzia wyszukiwarek, takie jak Google Ads i Microsoft Advertising. Platformy te są dobrze znane wielu użytkownikom Search Ads 360, co przyspiesza i ułatwia nawigację zarządzania kampaniami.
Nowy interfejs Search Ads 360 - źródło: Google Marketing Platform
Ulepszona obsługa wyszukiwarek
Dzięki nowocześniejszej infrastrukturze nowa platforma Search Ads 360 może również zaoferować lepszą obsługę wielu kanałów reklamowych i wyszukiwarek, w tym partnerów zewnętrznych. Oznacza to, że reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do większej liczby funkcji z innych wyszukiwarek niż kiedykolwiek wcześniej.
Na przykład nowe Search Ads 360 wprowadza obsługę wielu nowych funkcji Yahoo! Japan, takie jak dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, harmonogram rozszerzeń linków do podstron, a także ponad dziesięć dodatkowych funkcji Microsoft Advertising, w tym elastyczne reklamy w wyszukiwarce, rozszerzenia połączeń, reklamy lokalnego asortymentu produktów i dodatkowe typy odbiorców Microsoft, takie jak dopasowanie do klientów.
Umożliwi to mniej przełączania zadań między platformami reklamowymi, dzięki czemu można skupić się na wykonywaniu większej liczby zadań w jednym miejscu. W nadchodzących kwartałach Google będzie dodawać kolejne funkcje i wsparcie dla kanałów.
Zaawansowane innowacje w przedsiębiorstwie
Dodanych został szereg funkcji unikalnych w nowej Search Ads 360. Na przykład przenosi przepływy pracy w przedsiębiorstwie na wyższy poziom, zapewniając nowe sposoby scentralizowania i skalowania codziennych zadań i kluczowych działania, takie jak zarządzanie kampanią, automatyczne reguły i etykiety.
Kreator automatycznych reguł w nowym Search Ads 360 - źródło: Google Marketing Platform
Obecni klienci Search Ads 360 korzystają z funkcji automatycznego tworzenia kampanii, takich jak zarządzanie asortymentem i narzędzie do tworzenia reklam, aby skutecznie zarządzać marketingiem na dużą skalę. W nowej odsłonie Search Ads 360 funkcje te staną się ujednoliconą funkcją o nazwie „Szablony”.
Spodziewać się można, że stanie się to jeszcze w tym roku. Wtedy będzie można aktywować firmowe bazy danych na kontach klientów, aby automatycznie tworzyć i aktualizować reklamy na dużą skalę przy użyciu własnego pliku danych.
Kolejną funkcją w nowej odsłonie Search Ads 360 jest „Centrum wydajności”. Jest to ulepszenie zarządzania budżetem, które wyjdzie poza zwykłe zarządzanie budżetami. Powinno to być w pełni dostępne jeszcze w tym roku.
Performance Center w nowym Search Ads 360 - źródło: Google Marketing Platform