Co to jest Google Moja Firma (Profil Firmy w Google)?

Google Moja Firma

Google Moja Firma, a obecnie Profil Firmy w Google to bezpłatna wizytówka Google o firmie. Znajdująca się w Google firma posiadająca wizytówkę ma możliwość podania szczegółowych informacji i zdjęć firmy, w tym lokalizacji, usług i produktów.

Utworzenie bezpłatnego profilu moja firma Google (My Business) to świetny sposób na zwiększenie widoczności w usługach Google. Informacje z profilu Twojej firmy w Google mogą pojawiać się w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Zakupach Google, dlatego jest to świetna wizytówka firmy w internecie.

Profil Firmy w Google mybusiness jest dostępny tylko dla firm, które mają kontakt z klientami. Obejmuje to firmy posiadające fizyczną lokalizację oraz firmy, które świadczą usługi, spotykając się z klientami w innych lokalizacjach.

Dlaczego Google wizytówka miejsca jest taka ważna

Wizytówka Google Moja Firma, czyli daj się znaleźć w Mapach Google

Wizytowka firmy jest ważna i a Google jest najlepszą stroną odsyłającą do wyszukiwania. Profil firmy w Google biznes pomaga użytkownikom znaleźć Twoją firmę, gdy szukają produktów i usług podobnych do Twojej w swojej okolicy.

Twój profil firmy Google pokazuje wyszukiwarkom, gdzie i jak odwiedzić Twoją firmę. Profil firmy w Google poprawia również lokalne SEO. W szczególności wizytówka firmy lokalnej jest bardziej istotna, gdy użytkownicy wyszukują pobliską firmę za pomocą Map Google, dlatego korzystając z Google twoja firma może zwiększyć sprzedaż.

Wizytówka firmy Google i kontroluj swoje informacje biznesowe

Google Moja Firm umożliwia kontrolowanie i aktualizowanie informacji kontaktowych, godzin pracy i innych niezbędnych informacji w razie potrzeby.

Możesz publikować aktualizacje, aby poinformować o rozszerzeniu usług, tymczasowym zamknięciu lub całkowitym ponownym otwarciu. Profile firm Google mają silne lokalne SEO, więc udostępniane przez Ciebie informacje w wizytówka w Google będą miały wyższą pozycję niż witryny innych firm, które mogą zawierać nieaktualne informacje. Dodaj w ramach Google Moja Firma kod sklepu, aby zwiększyć widoczność wizytówki.

Moja wizytówka i budowanie zaufania poprzez recenzje

Wizytówka Google Maps jest bardzo popularna, a recenzje są kluczowym elementem społecznego dowodu słuszności i znaczącym sposobem budowania zaufania i wiarygodności.

Liczba gwiazdek w bussines Google pozwala klientom dzielić się dowolną ilością informacji o swoich doświadczeniach z Twoją firmą. Wszystko to pomaga przyszłym potencjalnym klientom zdecydować, które firmy odwiedzić i jakie produkty kupić, dlatego dodanie firmy do Google maps to świetny ruch.

Myślenie o recenzjach pojawiających się na tak publicznej platformie może być przerażające, zwłaszcza że nie możesz wybierać recenzji Google Moja Firma, które chcesz udostępnić.

Kombinacja pozytywnych i negatywnych recenzji jest bardziej godna zaufania niż strona po stronie świetnych rekomendacji, dzięki czemu firma na Google tylko zyska. Korzystając z Google polska firma może liczyć na wsparcie polskiego konsultanta.

Wizytówka Google jak zrobić i skonfigurować profil firmy w Google

Krok 1: Google Moja Firma logowanie - zaloguj się do Menedżera Profilu Firmy w Google

Jeśli wykonałeś już logowanie do Google Moja Firma i jesteś zalogowany do Google profil firmy, zostaniesz automatycznie przełączaony do Menedżera Profilu Firmy w Google. W przeciwnym razie wprowadź swoje zwykłe dane logowania do konta Google lub utwórz nowe konto Google.

Krok 2: Witryna Google Moja Firma - dodaj swoją firmę

Wpisz nazwę swojej firmy, a jeżeli chcesz, aby była wykonana twoja wizytówka po angielsku pamiętaj o dopasowaniu językowym. Jeśli twoja firma nie pojawia się w menu rozwijanym, kliknij Dodaj swoją firmę do Google. Następnie wybierz odpowiednią kategorię dla swojej firmy i kliknij Dalej.

Krok 3: Wprowadź swoją lokalizację

Jeśli masz fizyczną lokalizację, którą klienci mogą odwiedzić, wybierz Tak. Następnie dodaj adres swojej firmy. Możesz również zostać poproszony o umieszczenie znacznika lokalizacji na mapie. Jeśli Twoja firma nie ma lokalizacji, do której klienci mogliby się udać, ale oferuje usługi lub dostawy osobiste, możesz podać obszary usług. Następnie kliknij Dalej.

Jeśli nie podałeś adresu fizycznego, Google poprosi Cię o określenie regionu, w którym się znajdujesz. Wybierz z menu rozwijanego i kliknij Dalej.

Krok 4: Google Moja Firma kontakt - podaj swoje dane kontaktowe

Wpisz numer telefonu swojej firmy (zapewnisz w ten sposób Google maps kontakt telefoniczny) i adres strony internetowej, aby klienci mogli się z Tobą skontaktować. Jeśli wolisz, aby nie kontaktować się z Tobą przez telefon, nie musisz podawać numeru telefonu.

Po uzupełnieniu informacji kliknij przycisk Dalej.

Krok 5: Profil firmowy Google - zweryfikuj swoją firmę

Podaj swój prawdziwy adres fizyczny, a nie skrytkę pocztową. Te informacje służą wyłącznie do weryfikacji Twojej firmy i nie są wyświetlane w profilu Twojej firmy w Google ani udostępniane publicznie.

Wpisz swój adres i kliknij Dalej. Otrzymasz odpowiednie opcje weryfikacji konta. Firmy fizyczne będą musiały otrzymać pocztówkę pocztą, aby zweryfikować swoją lokalizację. Firmy działające na danym obszarze można zweryfikować za pomocą adresu e-mail.

Krok 6: Moja firma w Google - dostosuj swój profil

Wprowadź godziny pracy, preferencje dotyczące wiadomości, opis firmy i zdjęcia. Kiedy będziesz gotowy, kliknij Kontynuuj. Znajdziesz się w panelu Menedżera Profilu Firmy.

Tutaj możesz zarządzać profilem swojej firmy, wyświetlać statystyki, zarządzać recenzjami i wiadomościami oraz tworzyć reklamy Google.

Jak zoptymalizować profil Google Moja Firma?

Google business firma określa lokalny ranking wyszukiwania na podstawie trzech czynników:

  • Trafność: Jak dobrze wizytówka firmy w Google pasuje do wyszukiwania
  • Odległość: jak daleko jest twoja firma w Google od wyszukiwania lub wyszukiwarki
  • Rozgłos: jak dobrze znana jest Twoja firma

Oto kilka kroków, które możesz podjąć, aby zmaksymalizować swój wynik dla wszystkich trzech czynników.

Uzupełnij w Google Maps Firma wszystkie elementy swojego profilu

Klienci są bardziej skłonni uznać Twoją firmę za godną zaufania, jeśli masz pełny profil firmy w Google. Są też bardziej skłonni do odwiedzenia Twojej lokalizacji.

Google wyraźnie mówi, że firmy z pełnymi i dokładnymi informacjami są łatwiejsze do dopasowania do odpowiednich wyszukiwań. Poprawia to Twój wynik pod względem trafności. Kluczem jest tutaj poinformowanie odwiedzających Google co robisz, gdzie jesteś i kiedy mogą cię odwiedzić.

Jeśli Twoje godziny pracy zmieniają się w okresie świąt lub pór roku, pamiętaj, aby je aktualizować.

Dodaj w Google Moja Firma produkty, które oferujesz, a będą one widoczne w wyszukiwarce Google.

Dodanie firmy do Google - zweryfikuj swoje lokalizacje

Zweryfikowane lokalizacje firm „z większym prawdopodobieństwem będą pojawiać się w lokalnych wynikach wyszukiwania w usługach Google, takich jak Mapy i wyszukiwarka”. Uwzględnienie zweryfikowanej lokalizacji pomaga również poprawić Twój wynik we współczynniku rankingu odległości.

Jeśli pominąłeś weryfikację swojej lokalizacji w powyższych krokach tworzenia konta, poproś o weryfikacyjną kartkę pocztową na https://business.google.com/.

Znajdziesz tam również kontakt do Google Moja Firma jeżeli masz dodatkowe pytania.

Dodaj prawdziwe zdjęcia i filmy swojej firmy

Profil Twojej firmy w Google zawiera logo i zdjęcie na okładkę. Używaj obrazów spójnych z tymi na profilach społecznościowych, aby ułatwić ludziom rozpoznanie Twojej marki.

Ale nie poprzestawaj na tym. Dodaj zdjęcia i filmy, aby pokazać swoją lokalizację, środowisko pracy i zespół.

Jeśli prowadzisz restaurację, opublikuj zdjęcia swoich posiłków i menu. Upewnij się, że wyglądają apetycznie, profesjonalnie i nie są niskiej rozdzielczości. Według Google firmy ze zdjęciami otrzymują więcej próśb o wskazówki dojazdu i więcej kliknięć prowadzących do ich witryn.

Jak dodawać lub edytować zdjęcia w swoim profilu w Google:

  • Na pulpicie nawigacyjnym kliknij Zdjęcia w lewym menu.
  • Zacznij od dodania swojego logo i zdjęcia na okładkę. Możesz przesłać zdjęcie, wybrać jedno z albumów w Profilu Firmy lub zdjęcie, na którym oznaczono Twoją firmę.
  • Aby dodać więcej zdjęć, kliknij opcję W pracy lub w zespole w górnym menu strony ze zdjęciami.
  • Aby dodać filmy, kliknij kartę Wideo u góry strony ze zdjęciami.

Dołącz słowa kluczowe do swojego profilu

Użycie właściwych słów kluczowych poprawi trafność. Nie wiesz, od czego zacząć? Wypróbuj Trendy Google lub Planer słów kluczowych.

Google Analytics może również pomóc w odkryciu haseł, których ludzie używają do wyszukiwania Twojej firmy. Włącz je w naturalny sposób do opisu swojej firmy. Nie upychaj słów kluczowych ani nie używaj nieistotnych – może to faktycznie zaszkodzić Twojemu rankingowi wyszukiwania.

Zachęcaj i odpowiadaj na recenzje i pytania

Ludzie bardziej ufają innym ludziom niż firmom. Dobra recenzja może być decydującym czynnikiem, który przechyla potencjalnych klientów na Twoją korzyść. Recenzje poprawiają również pozycję w rankingu Google.

Najlepszy czas na poproszenie o recenzję jest po zapewnieniu wspaniałego doświadczenia. Aby to ułatwić, Google udostępnia bezpośredni link, dzięki któremu klienci mogą wyrazić opinię o Twojej firmie.

Kiedy już wiesz jak zrobić wizytówkę Google to musisz również wiedzieć, że nie możesz wyłączyć recenzji na swojej stronie Google Moja Firma. I tak nie byłoby to w twoim interesie, ponieważ recenzje pokazują klientom, że Twoja firma jest legalna.

Możesz jednak oznaczać i zgłaszać nieodpowiednie recenzje.

Ponadto możesz i powinieneś odpowiadać na recenzje, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Firmy, które odpowiadają na recenzje, są uważane za bardziej godne zaufania niż te, które tego nie robią.

Odpowiadaj profesjonalnie głosem swojej marki. Jeśli odpowiadasz na negatywną recenzję, bądź szczery i przeproś, gdy jest to uzasadnione.

Aby wyświetlić recenzje i odpowiedzieć na nie, kliknij kartę Recenzje w menu po lewej stronie Menedżera Profilu Firmy.

Jakie są zalety Google Moja Firma?

Istnieją trzy główne korzyści z posiadania profilu firmy w Google:

  • Zwiększ widoczność w Google
  • Zdobądź wiarygodność dzięki recenzjom
  • Udostępniaj klientom informacje biznesowe
  • Dbaj o aktualność informacji o swojej firmie

Zwiększ widoczność w Google

Gdy szukasz firmy w Google, prawdopodobnie zauważyłeś mapę i towarzyszącą jej listę firm, które mogą pojawiać się u góry wyników wyszukiwania. Pojawiają się one w przypadku zapytań dotyczących lokalizacji. Obejmuje wyniki z Map Google i informacje o firmie.

Firmy z dobrze zoptymalizowanymi profilami firm w Google znacznie częściej pojawiają się w tych wynikach.

Wyszukiwania mobilne, które zawierają frazy takie jak „gdzie kupić” i „w pobliżu”, wzrosły w ostatnich latach.

Zamiast szukać konkretnej marki, użytkownicy szukają bardziej ogólnie kategorii.

Jeśli więc użytkownik znajduje się fizycznie w pobliżu Twojej firmy i wyszukuje ogólne hasło jest bardziej prawdopodobne, że Twoja firma pojawi się jako wynik geolokalizacji, jeśli jest dobrze zoptymalizowana.

Zdobądź wiarygodność dzięki recenzjom

Większość użytkowników czyta recenzje lokalnych firm. Liczba gwiazdek obok nazw firm w Mapach Google (od 1 do 5) to suma recenzji. Recenzje dostarczają cennych informacji o Twojej firmie. Możesz odpowiadać na recenzje, co może pomóc w budowaniu zaufania klientów.

Klienci nie oczekują jednak w 100% doskonałych recenzji. Według Google połączenie pozytywnych i negatywnych recenzji jest w rzeczywistości bardziej godne zaufania.

Odpowiadanie na recenzje zarówno dobre, jak i złe to świetny sposób na budowanie zaufania i wiarygodności wśród obecnych i przyszłych klientów.

Udostępniaj klientom informacje biznesowe

Możesz wyświetlać godziny pracy, informacje kontaktowe, usługi i inne informacje w profilu firmy w Google.

Dodatkowo możesz informować swoich klientów o tymczasowych zmianach. Możesz na przykład wyświetlić godziny otwarcia w święta lub oznaczyć swoją firmę jako tymczasowo zamkniętą lub w pełni ponownie otwartą.

W ramach samej wizytówki infolinia Google Moja Firma nie jest dostępna i nie ma podanego numeru telefonu, na który możesz dodzwonić się do konsultanta.

Dbaj o aktualność informacji o swojej firmie

Wiedząc jak założyć wizytówkę Google pamiętaj, aby edytować profil swojej firmy, jeśli zmienisz godziny pracy, dane kontaktowe itp. Nic tak nie irytuje klientów, jak pojawianie się w godzinach pracy tylko po to, by stwierdzić, że jest zamknięta. Jeśli masz specjalne godziny pracy w święta lub nawet jednorazowo, upewnij się, że są one odzwierciedlone w profilu Twojej firmy w Google.

Możesz także tworzyć posty w Google Moja Firma, aby udostępniać aktualizacje, nowości produktowe, oferty i wydarzenia.

Aby edytować informacje o firmie w każdej chwili możesz wrócić do panelu i wprowadzić zmiany na stronie google.com/business.

Możesz także edytować informacje o swojej firmie bezpośrednio z wyszukiwarki Google lub Map. Wystarczy wyszukać nazwę firmy w jednym z tych narzędzi, aby uzyskać dostęp do panelu edycji.

Wizytówka Google za darmo, czy Profil Firmy w Google jest bezpłatny? Ile kosztuje zrobienie wizytówki samodzielnie?

Google Moja Firma to darmowa wizytówka firmy w internecie. Odpowiadając jednak na pytanie ile kosztuje zrobienie wizytówki musisz wiedzieć, że utworzenie profilu firmy w Google i zarządzanie nim jest w bezpłatne. I możesz z tego wiele wyciągnąć, nie płacąc ani złotówki.

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które każda firma powinna wykorzystać w swojej strategii marketingowej. Jego optymalizacja i użytkowanie również nie zajmie dużo cennego czasu, co czyni go opłacalnym dodatkiem do każdej strategii marketingowej online.

Optymalizacja wpisu w Google Moja Firma i zarządzanie nim nie powinno zająć więcej niż kilka godzin, a dzięki poprawie widoczności w Google szybko przyniesie korzyści Twojej firmie.

Poświęć czas na wstępną optymalizację i zarządzanie aktualizacjami firmy, aby czerpać korzyści z Google Moja Firma dla siebie.

Większy ruch z Map Google i firmy lokalne Google

Aby wizytówka właściciela firmy w Google była lepiej widoczna była dobrze widoczna w lokalnych wyszukiwanych hasłach, możesz osiągnąć to poprzez wyższe pozycje w rankingu wyszukiwania w powiązanych wyszukiwanych hasłach w okolicy Twojej firmy.

Optymalizacja lokalnego SEO umożliwia mniejszym firmom konkurowanie z firmami o bardziej znaczącej obecności online w Twojej okolicy. Strona firmowa Google i jej optymalizacja ma kluczowe znaczenie dla wyróżnienia się i zwiększenia dostępności usług dla klientów w pobliżu.

Wyszukiwanie lokalne lub lokalne SEO i jego optymalizacja oznacza optymalizację Twojej witryny pod kątem wyszukiwarek i wykorzystanie usługi moja strona Google do poprawy lokalnego zasięgu w wyszukiwarce Google. Pomaga klientom znaleźć firmy w Google i usługi we właściwym czasie, gdy szukają odpowiednich firm i usług w pobliżu.

Widoczność w wyszukiwarce Google i Mapach Google

Wpisy w Google Moja Firma są widoczne dla odpowiednich wyszukiwanych haseł między reklamami Google Ads, a pierwszymi bezpłatnymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google.

Gdy klienci wyszukują bezpośrednio z nazwą Twojej firmy, lista jest widoczna po prawej stronie wyszukiwania na komputerze i urządzeniu mobilnym; lista jest widoczna pod reklamami i pierwszym organicznym wynikiem.

Kiedy klienci mogą znaleźć Twoją firmę w Mapach Google, przyspiesza to proces kontaktowania się z Tobą. Posiadanie adresu na mapach Google z odpowiednim wpisem sprawia, że Twoja firma jest łatwiejsza do znalezienia i bardziej atrakcyjna w wyszukiwaniu, a to może zwiększyć sprzedaż.

Wizytówki Google Moja Firma są widoczne w Mapach Google po lewej stronie na pulpicie i wyświetlają kluczowe informacje, które pomagają klientom w podejmowaniu szybkich decyzji w drodze, aby skierować ich do Ciebie.

Recenzje Google Moja Firma

Recenzje są niezbędnym narzędziem dla firm. Recenzje budują zaufanie, tworzą i pokazują przystępne doświadczenia, budują rozpoznawalność marki i zwiększają sprzedaż Twojej firmy.

Recenzje wyświetlane na wizytówce w Google Moja Firma poprawiają Twoją lokalną widoczność w wyszukiwarce Google. Krótko mówiąc, recenzje online mają silną korelację w budowaniu widoczności i zaufania online, zwłaszcza w wyszukiwarce Google.

Pozytywne recenzje, które wystawili Ci klienci, to świetny sposób na zapewnienie bezpłatnej i pozytywnej widoczności w wyszukiwarce.

Zbieranie recenzji jest niezbędne do poprawy lokalnego SEO, ponieważ klienci będą najpierw przeglądać dostępne recenzje, gdy będą chcieli coś kupić. Szczególnie szybko podejmowane decyzje zakupowe, takie jak lokalny handel detaliczny i restauracje, są głęboko uzależnione od dostępności recenzji online.

Wielu klientów czyta recenzje podczas finalizowania decyzji o zakupie, a recenzje działają również jako pozytywne rekomendacje usług.

Zbieranie recenzji z Google Moja Firma

Zbieranie recenzji może czasami być trudne lub żmudne, jeśli nie ma odpowiedniego lub łatwego sposobu na ich zebranie.

Do zbierania i wyświetlania recenzji online Google Moja Firma jest stosunkowo prosty w użyciu zarówno dla firm, jak i klientów. Używanie Profilu Firmy w Google do recenzji jest również bezpłatne. Klienci mogą zostawić recenzję bezpośrednio w wyszukiwarce Google w wizytówce Google Moja Firma.

Zintegrowanie zbioru recenzji online z lejkiem sprzedaży może przyspieszyć i ułatwić klientom ten proces. Na przykład wprowadzenie sekwencji wiadomości e-mail po zakupie, która kazałaby klientom zostawić recenzję, lub w środowisku sprzedaży detalicznej powiedzieć klientom bezpośrednio o wystawieniu recenzji.

Kolejną zaletą recenzji online dla firm jest to, że opinie mówią właścicielom, co klienci szczerze myślą o Twojej firmie i jej usługach. Negatywne recenzje są szansą na naprawienie problemów klientów i dają możliwość naprawienia problemów klientów w celu poprawy ich obsługi.

Stała recenzja pokazuje innym klientom, że aktywnie próbujesz podejmować lepsze decyzje w celu poprawy ich obsługi klienta, a to doprowadzi do poprawy sprzedaży.

Wyświetl informacje o firmie w wyszukiwarce Google

Dzięki wizytówce Google Moja Firma możesz aktualizować i wyświetlać w czasie rzeczywistym kluczowe informacje o swojej firmie klientom, którzy Cię szukają. Aktualizując swoje dane za pośrednictwem konta Google Moja Firma, informacje o Twojej firmie będą zawsze pokazywać najbardziej aktualne informacje o Twojej firmie.

Wizytówka Google zawsze będzie wyświetlać najnowsze informacje, które przesłałeś we wpisie. Na przykład, jeśli aktualizujesz tylko swoje informacje w swojej witrynie, zaindeksowanie jej przez wyszukiwarkę może trochę potrwać.

Szybkie udostępnianie klientom podstawowych, zaktualizowanych informacji bezpośrednio z profilu może zaoszczędzić im czasu przy podejmowaniu ważnych decyzji dotyczących miejsca zakupu.

Podczas wyszukiwania Twojej firmy w wyszukiwarce Google Twój klient zobaczy Twój profil Google Moja Firma z następującymi informacjami:

  • Nazwa firmy
  • Adres zamieszkania
  • Numer telefonu
  • Najnowsze obrazy
  • Przemysł
  • Godziny otwarcia
  • Recenzje
  • Stronie internetowej
  • Posty w Google Moja Firma

Statystyki i analizy Google Moja Firma

Statystyki Google Moja Firma dostarczają firmom cennych danych, które firmy mogą wykorzystać do poprawy swojej widoczności, zwiększenia zaangażowania, a ostatecznie sprzedaży. Podejmowanie działań na podstawie dostarczonych danych ułatwia zrozumienie i tworzenie realnych celów w Google firma.

Dane zbierane za pomocą Google Moja Firma to w większości dane istotne dla samego profilu. Zebrane dane są przydatne do podejmowania lepszych decyzji, gdy możesz zobaczyć krótkie podsumowania odpowiednich danych internetowych Twojej firmy.

Jak zoptymalizować konto i profil Google Moja Firma?

  • Dodaj prawidłowe informacje o swojej firmie i aktualizuj je przez cały czas. Pamiętaj, aby sprawdzić pisownię i styl.
  • Wybierz kategorię, która najlepiej pasuje do Twojej firmy i jej branży.
  • Zdecyduj, czy Twoja firma dostarcza produkty i usługi do domu.
  • Jeśli tak, dodaj prawidłowe informacje o dostawie, takie jak kody pocztowe, dzielnice i miasta.
  • Istotną częścią Google Moja Firma jest weryfikacja adresu Twojej firmy. Twój profil nie pojawi się w Google, dopóki nie zweryfikujesz swojego adresu.
  • Wprowadź szczegółowe informacje o swoich produktach i usługach.
  • Używaj odpowiednich słów kluczowych dla swojej firmy w opisach i postach.
  • Dodaj odpowiednie obrazy swojej firmy: wewnątrz firmy, na zewnątrz firmy, logo itp.
  • Zarządzaj opiniami i wiadomościami klientów oraz odpowiadaj na nie
  • Aby włączyć komunikację, potrzebujesz aplikacji Google Moja Firma (iOS i Android)
  • Korzystaj z danych, aby ulepszać swoją firmę i profil Google Moja Firma.

Jak usunąć firmę z Google? Jak usunąć wizytówkę z Google Maps?

W centrum pomocy Google Moja Firma możesz znaleźć przydatne porady i wskazówki korzystania z wizytówki Google oraz o tym jak stworzyć wizytówkę w Google. Jednak w ramach Google Moja Firma kontakt telefoniczny nie jest możliwy.

Jeżeli zastanawiasz się jak usunąć wizytówkę Google na dobre? Możesz usunąć konto firmowe, jeśli nie chcesz już używać go do zarządzania lokalizacjami. Usunięcia konta firmowego nie można cofnąć.

Poniżej 2 metody w samouczku krok po kroku, jak usunąć swoją wizytówkę.

Korzystając z komputera

  • Na komputerze zaloguj się do swojego profilu Google Moja Firma
  • Kliknij swój wpis
  • W menu po lewej stronie kliknij Informacje.
  • Kliknij zamknij lub usuń ten profil

Korzystając z Map Google

Należy pamiętać, że nawet osoba prywatna może poprosić o usunięcie firmy z Map, jeśli jest ona uważana za zamkniętą lub nie istnieje. Aby to zrobić:

  • Na komputerze przejdź do Map Google, zaloguj się na swoje konto Google Moja Firma
  • Przejdź na mapę i kliknij firmę, którą chcesz usunąć.
  • Po lewej stronie kliknij zasugeruj edycję
  • Kliknij zamknij lub usuń.
  • Postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami
  • Po przesłaniu wniosku przechodzi on proces weryfikacji. Możesz otrzymać kolejny e-mail, po zatwierdzeniu firma zostanie usunięta z Map Google.
Redakcja KiwiLab
KiwiLab - blog marketingowy serwujący wiedzę z zakresu SEO, PPC, Analityki internetowej, Content Marketingu i Social Media na najwyższym poziomie.