Social Media Marketing

Social media marketing opiera się na podejmowaniu działań na portalach społecznościowych, które zbliżą firmę do jej odbiorców. Możliwość bezpośredniej komunikacji z klientami to duża zaleta, ale niesie pewne zagrożenia w postaci kryzysów. Na KiwiLab podpowiemy, jak promować firmę w social media.

podsumowanie social media 2020 prognozy 2021 blog KiwiLab

Podsumowanie branży Social Media w 2020 i prognozy na 2021

Przedstawiamy opinie ekspertów z branży Social Media podsumowujące, to co wydarzyło się w 2020 roku wraz z omówieniem trendów na 2021 roku. Zapraszamy do publikacji!

najpopularniejsze hasztagi na Instagramie

Najpopularniejsze hasztagi na Instagramie: 2019 ranking. Jak używać # do promowania wpisów na Insta?

Promowanie wpisów na Instagramie wymaga korzystania z niszowych oraz popularnych hasztagów. Jakie wyrażenia najczęściej stosują instagramerzy? Poznaj ranking # na polskim i światowym Instagramie.

prowadzenie social media

Prowadzenie social media – 7 powodów, dlaczego nie należy publikować identycznych treści w SM

Prowadzisz kilka kont firmowych na portalach społecznościowych, kopiując treści i grafikę pomiędzy profilami? Koniecznie porzuć tę praktykę z 7 podstawowych powodów!

facebook page plugin

Jak wstawić Facebook page plugin na stronę? Instrukcja dodawania Facebook like box!

Facebook plugin page pozwala na dodanie wtyczki do fanpage'a na stronie internetowej. Bez zewnętrznych dodatków w kilka chwil zaimplementujesz like i feed box. Sprawdź naszą instrukcję!

czy warto prowadzic fanpage

Dlaczego warto prowadzić fanpage na Facebooku? 7 powodów

Facebook jeszcze kilka lat temu stanowił doskonałe źródło promocji biznesu w sieci. Niestety zasięg firmowych postów drastycznie spada. Czy w związku z tym warto prowadzić fanpage? Tak, przemawia za tym 7 powodów!

Zapisz się do Newslettera​

    Social media marketing – blog KiwiLab o mediach społecznościowych

    marketing w social media
    Portale społecznościowe mogą stać się efektywnym narzędziem promocji online. Ułatwiają prowadzenie sprawnej komunikacji, wpływają na budowanie trwałych więzi z klientami, pomagają kreować wizerunek eksperta w branży. Social media pozwalają firmie znajdować się w pobliżu użytkownika, obserwować go, wchodzić z nim w interakcje, reagować na jego problemy, potrzeby oraz oczekiwania. A to stwarza szansę, by wykorzystać marketing szeptany i nienachalną reklamę w procesie generowania konwersji.

    Social media writing - treści dopasowane do odbiorcy

    Social media marketing swoją skuteczność zawdzięcza umiejętności tworzenia treści dopasowanych do odbiorców. Stosując najpopularniejsze hashtagi na Instagramie, szerując influencerów na Facebooku, publikując ciekawe materiały wideo na YouTube, docieramy do nowych użytkowników oraz przypominamy się osobom, które już nas kojarzą i znają. Nieformalny język, humorystyczne komunikaty, angażujące zdjęcia to elementy, na które składa się marketing społecznościowy. Jeśli nie wiesz, jak działać na platformach społecznościowych, zapraszamy na KiwiLab – nasz blog o social media podpowie Ci, jak prowadzić kampanie na portalach społecznościowych!
    social media writing
    marketing społecznościowy

    Media społecznościowe, na których warto promować swoją firmę

    W Polsce do najpopularniejszych SM należą: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Snapchat oraz specjalizujące się w kontaktach zawodowo-biznesowych serwisy GoldenLine i LinkedIn. Każdy z portali buduje społeczność w oparciu o nieco inny rodzaj treści, pomagając w ten sposób realizować odmienne cele biznesowe.

    Portale społecznościowe w marketingu

    promocja na facebooku

    Prowadzenie Fanpage na Facebooku

    stało się niejako standardem obecności marki w social media. Strona firmowa na FB pozwala na szybki kontakt z klientami, pozyskiwanie rekomendacji, organizowanie konkursów, zawieranie relacji z użytkownikami. Coraz większą popularnością cieszy się także płatna, ale bardzo skuteczna reklama na Facebooku, czyli Facebook Ads.
    konto firmowe instagram

    Promocja na Instagramie

    opiera się na komunikacji wizualnej. Użytkownicy żywo reagują na ciekawe zdjęcia zawierające popularne hashtagi. Budowanie zaangażowania odbywa się poprzez odpowiadanie na pozostawione komentarze, lajkowanie najciekawszych opinii i śledzenie influencerów. Dodatkowo działania marketingowe może wspierać płatna reklama na Instagramie, uruchamiana za pośrednictwem Menedżera Reklam Facebooka.
    promocja na youtube

    Założenie i reklamowanie kanału TouTube

    wymaga realizowania działań z zakresu video content marketingu. Publikowanie ciekawych filmów instruktażowych, materiałów poradnikowych, wideo pokazów produktów to doskonały sposób na pozyskanie nowych klientów. Na YouTube blog ma formę vloga, docierającego do osób nastawionych na szybką konsumpcję treści.
    firmowy twitter

    Konto na Twitterze

    służy przede wszystkim do informowania klientów o nowościach, promocjach, najważniejszych zmianach. Za pośrednictwem jedynie 140 znaków należy przekazać wiadomość, która zachęci do odwiedzenia strony firmowej. Taka reklama w social media działa skutecznie, jeśli kierujemy treści do odpowiedniej grupy followersów.
    profil firmowy na LinkedIn

    Profil firmowy na LinkedIn

    ułatwia prowadzenie rekrutacji i budowanie wizerunku marki jako eksperta w branży. Za pośrednictwem LinkedIn blog firmowy można prowadzić, dodając wartościowe artykuły oraz wpisy prezentujące profesjonalizm i know-how firmy.
    strategia social media

    Strategia social media - obecność firmy na wybranych portalach

    Opracowana strategia social media musi obejmować obecność jedynie w wybranych serwisach społecznościowych. By działać efektywnie, należy skoncentrować swoje działania na kilku platformach – pamiętaj, że na każdej z nich trzeba publikować nieco inne treści, dopasowane do grupy docelowej. Marketing wirusowy przynosi bardzo wiele korzyści tylko wtedy, gdy jest realizowany według planu uwzględniającego specyfikę danego portalu.

    Marketing społecznościowy - podążaj za najnowszymi trendami!

    Promocja w social media to niezwykle trudne zadanie. Chociaż do dyspozycji mamy wiele narzędzi i sposobów reklamy, istotne jest odpowiednie podejście do komunikacji. Osoba odpowiedzialna np. za prowadzenie fanpage na Facebooku musi reagować szybko, by przez przypadek nie doprowadzić do kryzysu ani konfliktu z użytkownikami. Na szczęście KiwiLab możesz traktować jak kompleksowe szkolenie social media, dzięki któremu dowiesz się, jak media społecznościowe w marketingu wykorzystać.
    promocja w social media

    Na blogu KiwiLab omówimy:

    prowadzenie strony na facebooku
    Jak prowadzić fanpage i wypromować stronę na FB
    reklama facebook
    Jak wspierać fanpage reklamą na Facebooku
    promocja instagram
    Jak zdobyć obserwujących na Instagramie
    social media a seo
    Jak połączyć działania social media i SEO
    prowadzenie konta na youtube
    Jak założyć kanał na YouTube
    sklep na facebooku
    Jak założyć firmę na Facebooku

    KiwiLab – blog o social media w marketingu

    Przygotowaliśmy dla Ciebie wiele case’ów, przykładów, sprawdzonych porad, które sprawią, że prowadzona marketingowa kampania w social media przyniesie oczekiwane efekty. Skoncentrujemy się przede wszystkim na właściwej komunikacji, by Twój blog społecznościowy na dowolnej platformie angażował użytkowników. Pamiętaj – nie liczy się liczba zgromadzonych fanów, a ich aktywność, czyli reakcje, komentarze i udostępnienia. Nasz kurs social media powinieneś uzupełnić o ciekawą strategię content marketingową, by połączyć korzyści z różnych form reklamy online. Skuteczny marketing w social media – postaw na wiedzę, doświadczenie i cenne wskazówki ekspertów KiwiLab!
    marketing w portalach społecznościowych