Standardowe kampanie produktowe Google Ads nadal pozostaną dostępne

Google Ads

Standardowe kampanie produktowe będą w najbliższej przyszłości nadal obsługiwane. Zostało to potwierdzone przez Ginny Marvin PPC Chat (17 lutego) i za pośrednictwem Twittera.

Standardowe kampanie produktowe oferują zestaw funkcji, kontroli i danych, na których polega wielu reklamodawców, a świadomość, że będą one nadal dostępne, będzie dla nich ulgą, zwłaszcza że Google zrezygnowało z ręcznej kontroli w tak wielu obszarach.

W pewnym sensie inteligentne kampanie produktowe wycofują się i przejdą na kampanie o maksymalizacji skuteczności między lipcem, a wrześniem. Ciągła dostępność standardowych kampanii produktowych oznacza, że ​​reklamodawcy będą nadal korzystać z tego typu kampanii, nawet po wycofaniu inteligentnych kampanii produktowych.

Jak już wiadomo od dawana kampanie Performance Max wchłoną inteligentne kampanie produktowe i lokalne. Gdy to nastąpi, reklamodawcy nie będą już mogli tworzyć nowych inteligentnych kampanii produktowych ani kampanii lokalnych.

Informacja o dalszym utrzymywaniu standardowych kampanii produktowych to z pewnością ulga dla reklamodawców, którzy wciąż polegają na ręcznych kontrolach i możliwościach.

Źródło:  searchengineland.com