Testowanie nowych ustawień w Google Ads dopasowania przybliżonego

Reklamy Google

Jeden z użytkowników Twittera zauważył nowy test Google Ads, który pozwala kliknąć przycisk, aby włączyć słowa kluczowe w dopasowaniu przybliżonym. To wzbudziło obawy w społeczności korzystającej z Google Ads, która spodziewała się, że Google może całkowicie wyeliminować typy dopasowania. Google wyjaśniło, że jest to ograniczony test, a typy dopasowania nie znikną.

Wspomniany tweet brzmi: „słowa kluczowe w dopasowaniu przybliżonym współpracują z inteligentnym określaniem stawek, aby pomóc Ci osiągnąć cele kampanii. Reklamy mogą być wyświetlane dla wyszukiwań powiązanych z Twoim słowem kluczowym, co może obejmować również wyszukiwania, które nie zawierają słów kluczowych ”.

Pojawiły się dostępne 2 opcje:

  • włącz: używaj słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym w całej kampanii, które pozwalają kontrolować, kto widzi Twoje reklamy, dzięki precyzyjnym kontrolom marki, jakie słowa kluczowe działają w Twoich kampaniach oraz funkcjom, które pomagają Google Ads automatycznie ulepszać słowa kluczowe
  • wyłącz: użyj typów dopasowania słów kluczowych

Ginny Marvin z Google Ads, odpowiedziała na Twitterze, że „Typy dopasowania nie znikną. Jest to ograniczona wersja beta, która ma na celu przetestowanie uproszczenia przepływu pracy i nowych funkcji związanych z typem dopasowania dla reklamodawców zainteresowanych zastosowaniem dopasowania przybliżonego w całej kampanii. nie mam w tej chwili nic więcej do udostępnienia”.

Źródło: 
https://www.seroundtable.com/google-ads-testing-broad-match-only-for-entire-campaigns-setting-34270.html
×