Nowy cel kampanii Focused View pozwala markom płacić tylko wtedy, gdy użytkownicy dobrowolnie oglądali reklamę przez co najmniej 6 sekund lub gdy weszli w interakcję z reklamą w ciągu pierwszych 6 sekund (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
Focused View to nowy typ kampanii wideo. Wybranie tego celu oznacza, że reklamy są wyświetlane użytkownikom, którzy naprawdę zwracają na nie uwagę i dobrowolnie angażują się w markę.
Focused View w TikTok pozwala na optymalizację pod kątem dwóch różnych rodzajów zaangażowania:
- zaangażowanie emocjonalne poprzez konsumpcję treści - kierowanie reklam do użytkowników, którzy z największym prawdopodobieństwem zobaczą Twoją reklamę przez co najmniej 6 sekund
- zaangażowanie poprzez interakcję - kierowanie do użytkowników, którzy są bardziej skłonni do aktywnego angażowania się w reklamę poprzez polubienie, udostępnienie, obserwowanie lub kliknięcie
Firma Samsung wykorzystała Focused View w swojej kampanii „Summer of Galaxy”, mającej na celu zwiększenie świadomości i zaangażowania swoich produktów Galaxy. 6-sekundowy cel Focused View przyniósł:
- +11% wzrostu rozpoznawalności reklam
- +18% poprawy w 2-sekundowych CPV
- +53% wzrostu średniego czasu oglądania
- 2,8x wzrost wskaźnika ukończenia oglądania
Focused View będzie dostępny dla reklamodawców na całym świecie od 20 października, więc lada moment.
Reklamodawcy, którzy używają TikToka do promowania swoich marek, mogą korzystać z nowego celu kampanii Focused View, aby wyświetlać reklamy użytkownikom, o których wiedzą, że zwracają uwagę.
Idealnie zwiększyłoby to zaangażowanie i konwersje. W przypadku wszystkich nowych funkcji i produktów reklamodawcy powinni przetestować nowy cel kampanii po jego opublikowaniu.