Wpisy blogowe

działania seo dla właściciela strony

Działania SEO, które musisz zrobić sam! Checklista SEO dla właściciela strony internetowej

Poznaj 9 działań SEO, które powinien zrealizować samodzielnie właściciel strony internetowej. O pewnie elementy strategii SEO nie zadba za Ciebie pozycjoner!
payperclick wrzesień

Podsumowanie zmian na platformach PPC – Wrzesień

Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie zmian, które zaszły we wrześniu w najważniejszych platformach służących do promowania kampanii PPC. Przedstawiamy zmiany w Google Ads, Facebook i na Instagramie.
facebook page plugin

Jak wstawić Facebook page plugin na stronę? Instrukcja dodawania Facebook like box!

Facebook plugin page pozwala na dodanie wtyczki do fanpage'a na stronie internetowej. Bez zewnętrznych dodatków w kilka chwil zaimplementujesz like i feed box. Sprawdź naszą instrukcję!
Filtry Google Analytics

Filtr: wyklucz ruch wewnętrzny (adres IP) - Google Analytics

Filtr wykluczający ruch wewnętrzny (adres IP) pozwala urealnić dane, eliminując ruch wewnętrzny. W ten sposób można wykluczyć dane o ruchu własnym, partnerów oraz zewnętrznych agencji.
odbiorcy reklam

Do kogo kierować kampanie reklamowe? Określanie odbiorców w oparciu o dane z Google Analytics

Wytypowanie właściwej grupy odbiorców, do których będziemy kierować swoją reklamę jest zadaniem bardzo istotnym i niełatwym. Opisujemy metody, które przy użyciu Google Analytics dadzą nam możliwość na określenie z dużym prawdopodobieństwem kto może być naszym potencjalnym klientem.
Filtry Google Analytics

Filtr: uwzględnij nazwę hosta - Google Analytics

Filtr uwzględniający nazwę hosta pozwala ograniczyć dane tylko do ruchu pochodzącego z konkretnej domeny. W ten sposób można uporządkować dane dotyczące poszczególnych domen i wykluczyć ruch typu SPAM.
facebook kampania

Jak uzyskać najlepszy wynik w FB Ads przy ustawieniu minimalnego ROAS?

Przedstawiamy czym jest metoda optymalizacji kampanii FB Ads pod kątem minimalnego ROAS oraz w jaki sposób działa.
google-polityka-urzadzenia-mobilne

Aktualizacja polityki Google Ads w sieci reklamowej

Ostatnie zmiany w polityce Google Ads skierowane były przede wszystkim do reklamodawców, którzy poprzez swoje reklamy zachęcają do instalacji aplikacji na urządzeniach mobilnych. Przedstawiamy najnowsze zalecenia, których stosowanie jest wymagane przez nowy regulamin.
Załaduj więcej wpisów
×