Wpisy blogowe
Do kogo kierować kampanie reklamowe? Określanie odbiorców w oparciu o dane z Google Analytics
Wytypowanie właściwej grupy odbiorców, do których będziemy kierować swoją reklamę jest zadaniem bardzo istotnym i niełatwym. Opisujemy metody, które przy użyciu Google Analytics dadzą nam możliwość na określenie z dużym prawdopodobieństwem kto może być naszym potencjalnym klientem.
Filtr: uwzględnij nazwę hosta - Google Analytics
Filtr uwzględniający nazwę hosta pozwala ograniczyć dane tylko do ruchu pochodzącego z konkretnej domeny. W ten sposób można uporządkować dane dotyczące poszczególnych domen i wykluczyć ruch typu SPAM.
Jak uzyskać najlepszy wynik w FB Ads przy ustawieniu minimalnego ROAS?
Przedstawiamy czym jest metoda optymalizacji kampanii FB Ads pod kątem minimalnego ROAS oraz w jaki sposób działa.
Aktualizacja polityki Google Ads w sieci reklamowej
Ostatnie zmiany w polityce Google Ads skierowane były przede wszystkim do reklamodawców, którzy poprzez swoje reklamy zachęcają do instalacji aplikacji na urządzeniach mobilnych. Przedstawiamy najnowsze zalecenia, których stosowanie jest wymagane przez nowy regulamin.
Dlaczego warto prowadzić fanpage na Facebooku? 7 powodów
Facebook jeszcze kilka lat temu stanowił doskonałe źródło promocji biznesu w sieci. Niestety zasięg firmowych postów drastycznie spada. Czy w związku z tym warto prowadzić fanpage? Tak, przemawia za tym 7 powodów!