Wpisy blogowe

odbiorcy reklam

Do kogo kierować kampanie reklamowe? Określanie odbiorców w oparciu o dane z Google Analytics

Wytypowanie właściwej grupy odbiorców, do których będziemy kierować swoją reklamę jest zadaniem bardzo istotnym i niełatwym. Opisujemy metody, które przy użyciu Google Analytics dadzą nam możliwość na określenie z dużym prawdopodobieństwem kto może być naszym potencjalnym klientem.
Filtry Google Analytics

Filtr: uwzględnij nazwę hosta - Google Analytics

Filtr uwzględniający nazwę hosta pozwala ograniczyć dane tylko do ruchu pochodzącego z konkretnej domeny. W ten sposób można uporządkować dane dotyczące poszczególnych domen i wykluczyć ruch typu SPAM.
facebook kampania

Jak uzyskać najlepszy wynik w FB Ads przy ustawieniu minimalnego ROAS?

Przedstawiamy czym jest metoda optymalizacji kampanii FB Ads pod kątem minimalnego ROAS oraz w jaki sposób działa.
google-polityka-urzadzenia-mobilne

Aktualizacja polityki Google Ads w sieci reklamowej

Ostatnie zmiany w polityce Google Ads skierowane były przede wszystkim do reklamodawców, którzy poprzez swoje reklamy zachęcają do instalacji aplikacji na urządzeniach mobilnych. Przedstawiamy najnowsze zalecenia, których stosowanie jest wymagane przez nowy regulamin.
czy warto prowadzic fanpage

Dlaczego warto prowadzić fanpage na Facebooku? 7 powodów

Facebook jeszcze kilka lat temu stanowił doskonałe źródło promocji biznesu w sieci. Niestety zasięg firmowych postów drastycznie spada. Czy w związku z tym warto prowadzić fanpage? Tak, przemawia za tym 7 powodów!
1 4 5 6
Załaduj więcej wpisów