Wpisy blogowe

czy zawsze warto prowadzic bloga

Czy zawsze warto prowadzić bloga firmowego?

Blog firmowy to doskonałe narzędzie, które pomaga wypromować stronę w internecie. Nie sprawdza się jednak w przypadku wszystkich branż i przedsiębiorców. Sprawdź, czy pasuje do Twojego biznesu!
facebook linkedin odbiorcy

Do kogo kierować kampanie reklamowe? Określanie odbiorców w oparciu o dane z Facebook i LinkedIn

Tym razem zajęliśmy się analizą kierowania kampanii marketingowych na odbiorców w oparciu o dane pochodzące z platform Facebook i LinkedIn.
działania seo dla właściciela strony

Działania SEO, które musisz zrobić sam! Checklista SEO dla właściciela strony internetowej

Poznaj 9 działań SEO, które powinien zrealizować samodzielnie właściciel strony internetowej. O pewnie elementy strategii SEO nie zadba za Ciebie pozycjoner!
payperclick wrzesień

Podsumowanie zmian na platformach PPC – Wrzesień

Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie zmian, które zaszły we wrześniu w najważniejszych platformach służących do promowania kampanii PPC. Przedstawiamy zmiany w Google Ads, Facebook i na Instagramie.
facebook page plugin

Jak wstawić Facebook page plugin na stronę? Instrukcja dodawania Facebook like box!

Facebook plugin page pozwala na dodanie wtyczki do fanpage'a na stronie internetowej. Bez zewnętrznych dodatków w kilka chwil zaimplementujesz like i feed box. Sprawdź naszą instrukcję!
Filtry Google Analytics

Filtr: wyklucz ruch wewnętrzny (adres IP) - Google Analytics

Filtr wykluczający ruch wewnętrzny (adres IP) pozwala urealnić dane, eliminując ruch wewnętrzny. W ten sposób można wykluczyć dane o ruchu własnym, partnerów oraz zewnętrznych agencji.
odbiorcy reklam

Do kogo kierować kampanie reklamowe? Określanie odbiorców w oparciu o dane z Google Analytics

Wytypowanie właściwej grupy odbiorców, do których będziemy kierować swoją reklamę jest zadaniem bardzo istotnym i niełatwym. Opisujemy metody, które przy użyciu Google Analytics dadzą nam możliwość na określenie z dużym prawdopodobieństwem kto może być naszym potencjalnym klientem.
Filtry Google Analytics

Filtr: uwzględnij nazwę hosta - Google Analytics

Filtr uwzględniający nazwę hosta pozwala ograniczyć dane tylko do ruchu pochodzącego z konkretnej domeny. W ten sposób można uporządkować dane dotyczące poszczególnych domen i wykluczyć ruch typu SPAM.
Załaduj więcej wpisów
×