Zmiany zoptymalizowanego kierowania Google Ads w kampanii Smart Display

Google Ads

Google opublikowało informacje o nadchodzących zmianach w inteligentnych kampaniach w sieci reklamowej, czyli Smart Display. Zmiany mają na celu uproszczenie tworzenia kampanii i zarządzania nią. Ponadto kierowanie zoptymalizowane jest teraz ustawione jako domyślna metoda kierowania podczas tworzenia nowych kampanii w sieci reklamowej.

Co nowego?

Aby uprościć tworzenie kampanii i zarządzanie nimi, we wszystkich kampaniach w sieci reklamowej udostępniono funkcje kampanii Smart Display.

Zoptymalizowane kierowanie jest teraz ustawione jako domyślna metoda kierowania podczas tworzenia nowych kampanii w sieci reklamowej.

Nadchodzące zmiany

Jeśli masz aktywną, wstrzymaną lub usuniętą kampanię inteligentną w sieci reklamowej, przeniesiona zostanie do kampanii w sieci reklamowej i zachowane zostaną Twoje ustawienia bez zmian.

Kampanie w sieci reklamowej będą jedynym typem kampanii w sieci reklamowej. Twoje przeniesione kampanie inteligentne w sieci reklamowej staną się kampaniami w sieci reklamowej.

Co musisz zrobić?

Tak naprawdę to nic. Wszystkie kampanie inteligentne w sieci reklamowej na Twoim koncie zostaną automatycznie przeniesione bez żadnych działań z Twojej strony. Migracja nie spowoduje żadnych wahań w skuteczności kampanii.

Czy te aktualizacje wpłyną na skuteczność Twojej kampanii inteligentnej w sieci reklamowej?

Nie. Wszystkie ustawienia kampanii pozostaną takie same i nie wpłynie to na skuteczność kampanii.

Jakich ustawień należy użyć, aby replikować kampanie inteligentne w sieci reklamowej?

Aby replikować kampanie inteligentne w sieci reklamowej, możesz użyć zalecanych ustawień domyślnych dla nowej kampanii. Obejmuje to korzystanie ze strategii inteligentnego określania stawek, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, stosowanie zoptymalizowanego kierowania oraz stosowanie elastycznych reklam displayowych.

Źródło:  support.google.com