stojaki-na-ulotki-reklamowe

Systemy wystawiennicze – czym są i z czego się składają?

Systemy wystawiennicze – czym są i z czego się składają?

Czym są systemy wystawiennicze?

Pod pojęciem systemu wystawienniczego kryją się nośniki przeznaczone do prezentowania grafiki lub treści reklamowej w taki sposób, aby były one atrakcyjne dla odbiorcy, przyciągały jego uwagę i ułatwiały zapamiętanie komunikatu. To elementy stoisk, które służą do kreowania przestrzeni reklamowej przez wystawców na targach, imprezach branżowych, konferencjach, panelach, degustacjach, w galeriach handlowych oraz w innych miejscach i na wydarzeniach. Spełniają również funkcję informacyjną.

Różne rodzaje nośników o odmiennych kształtach, formatach, kolorach i funkcjach pozwalają stworzyć kompleksowy system wystawienniczy o doskonałych walorach estetycznych i wysokiej skuteczności reklamowej.

Prezentacja oferty i zachęta do zakupu

Nowoczesne systemy wystawiennicze przyciągają uwagę odbiorców, a tym samym zachęcają ich do zapoznania się z ofertą marki. Profesjonalnie przygotowane nośniki reklamowe powinny oddziaływać na psychikę potencjalnego klienta i uświadamiać mu potrzebę posiadania danego produktu bądź skorzystania z usługi, a najlepiej również nakłaniać go do dalszych działań, np. zakupu towaru.

Z czego składają się systemy wystawiennicze?

Systemy wystawiennicze obejmują wiele różnych elementów. Wybór konkretnych zależy od potrzeb i preferencji wystawcy. Do najpopularniejszych form należą:

  • stojaki na ulotki reklamowe – skutecznie eksponują, foldery, katalogi i inne materiały promocyjne. Przyciągają wzrok, co wpływa na ich skuteczność marketingową. Prezentują się elegancko i stylowo, dzięki czemu dobrze wpisują się w aranżację przestrzeni. Ich montaż jest bardzo łatwy, a zmiana ekspozycji trwa zaledwie kilka chwil. W ofercie Progres Displays znajdziesz składane stojaki na ulotki reklamowe, które można łatwo złożyć, przechowywać i przenosić w walizce;
  • ścianki systemowe – służą do odgradzania obszaru stoiska na targach od pawilonów konkurencji. Można je w pełni spersonalizować w zakresie grafiki, treści i kolorystyki oraz dopasować do identyfikacji wizualnej i tożsamości przedsiębiorstwa. Zazwyczaj na ściankach prezentacyjnych widnieje firmowe logo. Elementy te często służą jako tło do zdjęć;
  • roll-upy – to wolnostojące, rozwijane w górę banery reklamowe, utrzymywane stabilnie w pionie za pomocą specjalnego stojaka. Zazwyczaj umieszcza się na nich krótką prezentację, logo firmy i wybraną grafikę. roll-upy są lekkie, poręczne oraz łatwe w montażu i transporcie. Skutecznie przyciągają uwagę odbiorców, co przekłada się na ich efektywność marketingową. Są dostępne w różnych formatach;
  • lady wystawiennicze – służą do zaprezentowania produktu bądź usługi w efektowny i widoczny sposób. Stanowią miejsce spotkań, negocjacji i rozmów przedstawicieli firmy z klientami. Można nanieść na nie logo, slogan firmowy, grafikę i inne treści.

Standy, potykacze, banery i inne nośniki świetnie spełniają swą funkcję promocyjno-informacyjną, niezależnie od tematyki wystawy.

×