Reklama PPC

Optymalizacja kampanii Google Ads wymaga dużego doświadczenia. Wysoki wynik jakości reklamy pozwala zmniejszyć stawki za kliknięcie w reklamę. Dostępność różnych formatów reklam pozwala na zbudowanie skutecznej promocji. Podpowiemy, jak zoptymalizować kampanie AdWords!

Opracowaliśmy dla Was podsumowanie październikowych zmian, które miały miejsce w najbardziej popularnych platformach PPC m. in. takich jak Google Ads, Facebook Ads czy Instagram.
  • 1 listopada 2019
  • 0
  • 5 min
Tym razem zajęliśmy się analizą kierowania kampanii marketingowych na odbiorców w oparciu o dane pochodzące z platform Facebook i LinkedIn.
  • 13 października 2019
  • 0
  • 5 min
Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie zmian, które zaszły we wrześniu w najważniejszych platformach służących do promowania kampanii PPC. Przedstawiamy zmiany w Google Ads, Facebook i na Instagramie.
  • 2 października 2019
  • 0
  • 4 min
Wytypowanie właściwej grupy odbiorców, do których będziemy kierować swoją reklamę jest zadaniem bardzo istotnym i niełatwym. Opisujemy metody, które przy użyciu Google Analytics dadzą nam możliwość na określenie z dużym prawdopodobieństwem kto może być naszym potencjalnym klientem.
  • 22 września 2019
  • 0
  • 8 min
Przedstawiamy czym jest metoda optymalizacji kampanii FB Ads pod kątem minimalnego ROAS oraz w jaki sposób działa.
  • 29 sierpnia 2019
  • 0
  • 4 min
Ostatnie zmiany w polityce Google Ads skierowane były przede wszystkim do reklamodawców, którzy poprzez swoje reklamy zachęcają do instalacji aplikacji na urządzeniach mobilnych. Przedstawiamy najnowsze zalecenia, których stosowanie jest wymagane przez nowy regulamin.
  • 31 lipca 2019
  • 0
  • 4 min

Zapisz się do Newslettera


reklamy google ads

Google Ads – blog o płatnej promocji w wyszukiwarce Google

Kampania Google Ads to skuteczna forma promocji internetowej działalności, jeśli stanowi element precyzyjnie przemyślanej strategii marketingowej. Dobór właściwych słów kluczowych, wybranie najlepszych rodzajów reklamy, skonfigurowane i zoptymalizowanie kampanii to kwestie kluczowe w uzyskaniu oczekiwanego współczynnika konwersji. Google wciąż eksperymentuje z metodami docierania do konsumentów, dlatego płatna promocja w wyszukiwarce wymaga śledzenia nowości Google Ads. Nasz blog SEM pomoże Ci być zawsze na bieżąco z aktualnymi trendami i nowinkami.

Wszystko o Google i Facebook Ads na KiwiLab

Reklama Google AdWords w postaci linków sponsorowanych pojawiających się nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to najczęstsza forma płatnej promocji firmy w internecie. Ale nie jedyna! Coraz większą popularnością cieszą się reklamy w social media, np. Facebook i Instagram Ads. Dzięki tym metodom promocji można dotrzeć do użytkowników poruszających się w obrębie portali społecznościowych.

Na blogu KiwiLab opowiemy Ci o:

linki sponsorowane google ads

Kampaniach linków sponsorowanych Google Ads

reklama na youtube

Płatnej promocji wideo – reklamie Google Ads na YouTube

reklama banerowa google ads

Reklamie banerowej (graficznej)

remarketing w google ads

Remarketingu

reklama na instagramie

Reklamie na Instagramie

reklama na facebooku

Facebook Ads

reklama Gmail google ads

Reklamie na poczcie Gmail

google shopping reklama

Kampaniach produktowych – Google Shopping (zakupy Google)

Optymalizacja kampanii Google Ads - z nami to nie trudne!

Zdradzimy Ci tajniki i sekrety prowadzenia skutecznych działań, korzystania z zaawansowanych ustawień systemu Google Ads, wdrażania rozwiązań, dzięki którym poprawisz jakość swojej reklamy, obniżając stawkę za kliknięcie w link sponsorowany. Możesz na nas liczyć w kwestii optymalizacji budżetów i znalezienia narzędzi najskuteczniejszych do promocji Twojej działalności.

Naszą stronę możesz traktować jak forum Google Ads – z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, rozwiewając wątpliwości i doradzając, jak prowadzić płatne kampanie linków sponsorowanych lub reklamować się na mapach Google.

facebook reklama

Facebook Ads - porady dot. płatnej kampanii na Facebooku

Facebook oferuje ogromne możliwości w zakresie wyboru grupy docelowej, do której skierowana będzie płatna reklama. Zawężenie odbiorców po wieku, zainteresowaniach, lokalizacji czy statusu związku nie stanowi większego problemu. Podczas prowadzenia kampanii należy jedynie uważać, żeby zbyt szybko nie przepalić budżetu. Brak doświadczenia i znajomości w zakresie ustawień poszczególnych form reklamy z pewnością nie ułatwi osiągnięcia sukcesu. Jednak o nich się nie martw! Podpowiemy, jak tworzyć Facebook Ads, by wyciągnąć z promocji w social media jak najwięcej korzyści!

Instagram Ads - postaw na estetyczny przekaz wizualny

Reklama na Instagramie zyskuje na popularności, a atrakcyjne zdjęcia nierzadko o wiele silniej zachęcają do konwersji niż reklamy w formie tekstowej. Korzystając z Menedżera Reklam na Facebooku można również zoptymalizować kampanię płatną na Instagramie, wykorzystując ten kanał komunikacji. Co najlepiej przemawia do odbiorcy? Jakie treści są najbardziej wartościowe? Czym kierować się przy wyborze zdjęcia? Posiadając doświadczenie w promowaniu firm w mediach społecznościowych, podpowiemy, co sprawdza się najlepiej.

instagram reklama
google adwords news

Google Ads news – informacje o reklamach Google na KiwiLab

Fascynują nas nowe sposoby docierania do użytkowników wprowadzane na rynku polskim i amerykańskim przez Google. Na bieżąco śledzimy blog Google Ads, zaglądamy do oficjalnego supportu dla reklamodawców, słuchamy opinii ekspertów SEM wypowiadających się na grupach branżowych. Zbieramy newsy o Google Ads z różnych, wiarygodnych źródeł, testujemy nowinki, a następnie prezentujemy skondensowaną wiedzę na naszej stronie. Zależy nam, byś jako jeden z pierwszych dowiedział się o nowych metodach promocji i reklamy.

Raportowanie, ROI, mierzenie efektywności kampanii Google Ads

Na co dzień pracujemy z wymagającymi klientami, stąd doskonale wiemy, jak ważne jest raportowanie działań podejmowanych w zakresie promocji. System Google Ads pozwala na generowanie automatycznych raportów, wyliczanie współczynnika ROI, badanie efektywności kampanii reklamowych. Podpowiemy, jak odpowiednio skonfigurować konto AdWords, aby podsumowywanie comiesięcznych, kwartalnych lub rocznych działań nie spędzało snu z powiek. Doradzimy także, z jakich dodatkowych narzędzi analitycznych warto korzystać, by jeszcze bardziej usprawnić proces raportowania.

kampania google adwords
reklama pay per click

KiwiLab – blog PPC dla wszystkich pasjonatów Adsów

Nowości, zmiany, przełomowe trendy dotyczące Google Ads i Facebook Ads – to wszystko znajdziesz na naszym blogu. Zejdziemy także do podstaw: przygotowania kampanii AdWords krok po kroku, założenia konta Google Ads, korzystania z Planera Słów Kluczowych. Przejdziemy też przez cały proces uruchomienia kampanii na Facebooku. Chcesz wyedukować się w zakresie powadzenia kampanii linków sponsorowanych? Interesuje Cię remarketing? A może Facebook Ads to coś, co chciałbyś wypróbować?
Zapisz się do naszego newslettera, by nie przegapić ciekawostek o reklamach, które uruchomisz w systemie Google i Facebook Ads!