Ludzie chcą spersonalizowanych, łatwych zakupów, które zawierają przydatne rekomendacje dotyczące zakupów. W rzeczywistości 57% kupujących artykuły spożywcze chce mieć możliwość kupowania produktów bezpośrednio w witrynie, w której je odkrywają, a spośród kupujących na całym świecie, którzy robią zakupy online, 22% korzysta obecnie z usługi dostawy artykułów spożywczych.
Aby pomóc sklepom spożywczym i restauracjom zapewnić klientom więcej możliwości robienia zakupów, Meta wprowadza reklamę wspólną na całym świecie. Reklamy te umożliwiają lokalnym firmom i markom budowanie świadomości swoich produktów obok możliwości zamawiania tych samych produktów w lokalnej firmie kurierskiej.
Ułatwia to zakup potrzebnych artykułów spożywczych lub posiłku, gdy go odkryjesz. Lokalna dostawa w ramach reklam wspólnych, wyświetla tylko produkty w magazynie z aktualnymi cenami, dzięki czemu zamówione produkty są dostępne i mają odpowiednią cenę.
Wiedząc, jak bardzo klienci cenią dziś wygodę, marki i sprzedawcy mogą teraz korzystać z lokalnej dostawy reklam wspólnych, aby spotykać się ze swoimi klientami tam, gdzie są – na Facebooku i Instagramie.
Partnerstwo między markami towarów konsumenckich, sklepami spożywczymi, lokalnymi restauracjami i dostawcami dostaw pomaga w tworzeniu ukierunkowanego, lokalnego zainteresowania ich produktami na Facebooku i Instagramie.
Więcej na temat reklam wspólnych przeczytasz tutaj.