Meta wprowadza nowe narzędzia

Facebook Ads

Facebook, a obecnie Meta przedstawił nowe narzędzia, które usprawnią sposób, w jaki małe firmy kontaktują się z klientami i identyfikują lepszej jakości leady.

Nowe sposoby na rozpoczęcie rozmowy

Preferencje ludzi dotyczące tego, jak rozmawiają z firmami, ewoluują. W erze cyfrowej prawie 7 na 10 osób chce mieć możliwość komunikowania się z firmami w taki sam sposób, w jaki rozmawiają ze znajomymi i rodziną. Co tydzień ponad miliard osób łączy się z kontem firmowym w usługach komunikacyjnych Facebooka.

Chcąc ułatwić firmom rozpoczęcie rozmów ogłoszono łatwiejsze sposoby tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie, które rozpoczynają czat na WhatsApp. Wiele firm uważa, że ​​reklamy na Facebooku i Instagramie otwierające się na czat WhatsApp to najlepszy sposób na odkrycie nowych klientów i prowadzenie rozmowy. Aby ułatwić tworzenie tych reklam, wkrótce pojawia się możliwe tworzenie pełnej reklamy bezpośrednio z aplikacji WhatsApp Business. Przyspieszy to małym firmom, które chcą znaleźć nowych klientów i rozwijać się.

kreacje whatsapp

about.fb.com

Rozszerzanie narzędzi do generowania leadów i pozyskiwania klientów

Narzędzia do generowania leadów mogą pomóc małym i średnim firmom rozwijać bazę klientów poprzez znajdowanie nowych klientów oraz inicjowanie i pielęgnowanie z nimi relacji.

Aby usprawnić kompleksowe zarządzanie generowaniem leadów na platformie Facebook, wprowadzono:

  • filtrowanie potencjalnych klientów za pomocą formularzy błyskawicznych - firmy wkrótce będą mogły wyszukiwać najbardziej obiecujących potencjalnych klientów dzięki filtrowaniu potencjalnych klientów w formularzach błyskawicznych reklam namiarowych. Odpowiedzi na pytanie wielokrotnego wyboru można wykorzystać do filtrowania potencjalnych klientów, które mogą nie być dla nich tak dobre,
  • kreatywna elastyczność – testowany jest bardziej elastyczny i spersonalizowany formularz błyskawiczny, który pozwoli firmom dodawać wizualizacje i treści do formularza. W ten sposób mogą udostępniać więcej informacji wizualnych o swojej firmie i dbać o zainteresowanie ludzi,
  • treści bramkowane - firmy wkrótce będą mogły oferować ekskluzywne, trafne treści dla osób, które wypełnią formularz błyskawicznych reklam potencjalnych klientów. Na przykład firmy będą mogły zapewnić dodatkowe zasoby (np. pobranie broszury dotyczącej samochodu lub ceny produktu) bezpośrednio z formularza reklamy wiodącej, bez przekierowywania na swoją stronę internetową.
Źródło:  about.fb.com