Reklama PPC

Skuteczne zarządzanie kampaniami PPC (Pay-Per-Click) wymaga szczegółowej wiedzy i doświadczenia. Optymalizacja kampanii Google Ads w kontekście stron i sklepów internetowych pozwala na zmniejszenie kosztów za kliknięcie, jednocześnie zwiększając efektywność reklam. Różnorodne formaty reklam oferowane przez Google Ads umożliwiają stworzenie skutecznej strategii promocyjnej dla e-biznesów. W naszej sekcji znajdziesz porady, jak maksymalizować efektywność twoich kampanii PPC, by zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę online.

odbiorcy reklam

Do kogo kierować kampanie reklamowe? Określanie odbiorców w oparciu o dane z Google Analytics

Wytypowanie właściwej grupy odbiorców, do których będziemy kierować swoją reklamę jest zadaniem bardzo istotnym i niełatwym. Opisujemy metody, które przy użyciu Google Analytics dadzą nam możliwość na określenie z dużym prawdopodobieństwem kto może być naszym potencjalnym klientem.
facebook kampania

Jak uzyskać najlepszy wynik w FB Ads przy ustawieniu minimalnego ROAS?

Przedstawiamy czym jest metoda optymalizacji kampanii FB Ads pod kątem minimalnego ROAS oraz w jaki sposób działa.
google-polityka-urzadzenia-mobilne

Aktualizacja polityki Google Ads w sieci reklamowej

Ostatnie zmiany w polityce Google Ads skierowane były przede wszystkim do reklamodawców, którzy poprzez swoje reklamy zachęcają do instalacji aplikacji na urządzeniach mobilnych. Przedstawiamy najnowsze zalecenia, których stosowanie jest wymagane przez nowy regulamin.
1 10 11 12
Załaduj więcej wpisów

Zapisz się do Newslettera​

reklamy google ads

Google Ads – blog o płatnej promocji w wyszukiwarce Google

Kampania Google Ads to skuteczna forma promocji internetowej działalności, jeśli stanowi element precyzyjnie przemyślanej strategii marketingowej. Dobór właściwych słów kluczowych, wybranie najlepszych rodzajów reklamy, skonfigurowane i zoptymalizowanie kampanii to kwestie kluczowe w uzyskaniu oczekiwanego współczynnika konwersji. Google wciąż eksperymentuje z metodami docierania do konsumentów, dlatego płatna promocja w wyszukiwarce wymaga śledzenia nowości Google Ads. Nasz blog SEM pomoże Ci być zawsze na bieżąco z aktualnymi trendami i nowinkami.

Wszystko o Google i Facebook Ads na KiwiLab

Reklama Google AdWords PPC w postaci linków sponsorowanych pojawiających się nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to najczęstsza forma płatnej promocji firmy w internecie. Ale nie jedyna! Coraz większą popularnością cieszą się reklamy w social media, np. Facebook i Instagram Ads. Dzięki tym metodom promocji można dotrzeć do użytkowników poruszających się w obrębie portali społecznościowych.

google adwords ppc

Na blogu KiwiLab opowiemy Ci o:

linki sponsorowane google ads
Kampaniach linków sponsorowanych Google Ads
reklama na youtube
Płatnej promocji wideo – reklamie Google Ads na YouTube
reklama bannerowa google ads
Reklamie graficznej (display)
remarketing google ads
Remarketingu
reklama instagram
Reklamie na Instagramie
facebook ads
Facebook Ads
reklamy inteligentne google ads
Reklamie inteligentnej Google Ads
google shopping reklama
Kampaniach produktowych – Google Shopping (zakupy Google)

Optymalizacja kampanii Google Ads - z nami to nie trudne!

Zdradzimy Ci tajniki i sekrety prowadzenia skutecznych działań, korzystania z zaawansowanych ustawień systemu Google Ads, wdrażania rozwiązań, dzięki którym poprawisz jakość swojej reklamy, obniżając stawkę za kliknięcie w link sponsorowany. Reklama PPC jest niesamowicie ważna, a Ty możesz na nas liczyć w kwestii optymalizacji budżetów i znalezienia narzędzi najskuteczniejszych do promocji Twojej działalności.

Naszą stronę możesz traktować jak forum Google Ads – z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, rozwiewając wątpliwości i doradzając, jak prowadzić płatne kampanie linków sponsorowanych lub reklamować się na mapach Google.

optymalizacja kampanii google adwords
facebook reklama

Facebook Ads - porady dot. płatnej kampanii na Facebooku

Facebook oferuje ogromne możliwości w zakresie wyboru grupy docelowej, do której skierowana będzie płatna reklama. Zawężenie odbiorców po wieku, zainteresowaniach, lokalizacji czy statusu związku nie stanowi większego problemu. Podczas prowadzenia kampanii należy jedynie uważać, żeby zbyt szybko nie przepalić budżetu. Brak doświadczenia i znajomości w zakresie ustawień poszczególnych form reklamy z pewnością nie ułatwi osiągnięcia sukcesu. Jednak o nich się nie martw! Podpowiemy, jak tworzyć Facebook Ads, by wyciągnąć z promocji w social media jak najwięcej korzyści!

Instagram Ads - postaw na estetyczny przekaz wizualny

Reklama na Instagramie zyskuje na popularności, a atrakcyjne zdjęcia nierzadko o wiele silniej zachęcają do konwersji niż reklamy w formie tekstowej. Korzystając z Menedżera Reklam na Facebooku można również zoptymalizować kampanię płatną na Instagramie, wykorzystując ten kanał komunikacji. Co najlepiej przemawia do odbiorcy? Jakie treści są najbardziej wartościowe? Czym kierować się przy wyborze zdjęcia? Posiadając doświadczenie w promowaniu firm w mediach społecznościowych, podpowiemy, co sprawdza się najlepiej.
reklama instagram
reklamy google ads

Google Ads news – informacje o reklamach Google na KiwiLab

Fascynują nas nowe sposoby docierania do użytkowników wprowadzane na rynku polskim i amerykańskim przez Google. Na bieżąco śledzimy blog Google Ads, zaglądamy do oficjalnego supportu dla reklamodawców, słuchamy opinii ekspertów SEM wypowiadających się na grupach branżowych. Zbieramy newsy o Google Ads z różnych, wiarygodnych źródeł, testujemy nowinki, a następnie prezentujemy skondensowaną wiedzę na naszej stronie. Zależy nam, byś jako jeden z pierwszych dowiedział się o nowych metodach promocji i reklamy.

Raportowanie, ROI, mierzenie efektywności kampanii Google Ads

Na co dzień pracujemy z wymagającymi klientami, stąd doskonale wiemy, jak ważne jest raportowanie działań podejmowanych w zakresie promocji. System Google Ads pozwala na generowanie automatycznych raportów, wyliczanie współczynnika ROI, badanie efektywności kampanii reklamowych. Podpowiemy, jak odpowiednio skonfigurować konto AdWords, aby podsumowywanie comiesięcznych, kwartalnych lub rocznych działań nie spędzało snu z powiek. Doradzimy także jak PPC reklama Google powinna być poprawnie skonfigurowana oraz z jakich dodatkowych narzędzi analitycznych warto korzystać, by jeszcze bardziej usprawnić proces raportowania.

raportowanie google ads
reklama pay per click

KiwiLab – blog PPC dla wszystkich pasjonatów Adsów

Nowości, zmiany, przełomowe trendy dotyczące Google Ads i Facebook Ads – to wszystko znajdziesz na naszym blogu. Zejdziemy także do podstaw: przygotowania kampanii AdWords krok po kroku, założenia konta Google Ads, korzystania z Planera Słów Kluczowych czy wyjaśnienia jak płatna promocja YouTube może Ci pomóc. Przejdziemy też przez cały proces uruchomienia kampanii na Facebooku. Chcesz wyedukować się w zakresie powadzenia kampanii linków sponsorowanych? Interesuje Cię remarketing? A może Facebook Ads to coś, co chciałbyś wypróbować?

Zapisz się do naszego newslettera, by nie przegapić ciekawostek o reklamach, które uruchomisz w systemie Google i Facebook Ads!
×