Rozpoczęła się aktualizacja w Google Ads do kampanii Performance Max

Google A-ds

Jak ogłoszone było na początku tego roku inteligentne kampanie produktowe zostaną automatycznie uaktualnione do kampanii Performance Max między lipcem a wrześniem 2022 r. Proces rozpoczął się już w kwietniu i powinien zakończyć się do 30 września 2022 r.

Od 25 lipca 2022 r. konta bez aktywnych lub wstrzymanych inteligentnych kampanii produktowych nie będą już mogły ich tworzyć.

Gdy konto z aktywnymi lub wstrzymanymi inteligentnymi kampaniami produktowymi zostanie automatycznie uaktualnione do Performance Max, a tworzenie tych poprzednich nie będzie już dozwolone.

Interfejs Google Ads API w wersji 11 zawiera nowy typ rekomendacji

API Google o nazwie UpgradeSmartShoppingCampaignToPerformanceMaxRecommendation, umożliwia programistom uaktualnienie danej j inteligentnej kampanii produktowej do kampanii Performance Max. Można to nadal zastosować do konta, które nie zostało jeszcze automatycznie uaktualnione.

Kampanie lokalne również zostaną automatycznie uaktualnione do kampanii Performance Max. Nadchodząca wersja interfejsu Google Ads API będzie zawierać nowy typ rekomendacji, który umożliwi programistom uaktualnienie kwalifikującej się kampanii lokalnej do kampanii Performance Max.