Google, a właściwie ich wyszukiwarka, zostało przyłapane przez użytkowników na testowaniu wyświetlanie opisów reklam i niektórych rozszerzeń reklam Google Ads w postaci wypunktowań. Poniżej dyskusja na Twitterze.
Has anyone else seen bullet points in ads before? #ppc #ppcchat pic.twitter.com/GWBVkArQgD
— Mark Williams-Cook = 🅼🅰🆁🅺 🅲🅾🅾🅺 (@thetafferboy) February 8, 2022
Zamiast kilku zdań w opisie, widoczne są wspomniane wypunktowania, co potwierdzili sami pracownicy Google mówiąc o tym, że faktycznie taki test ma miejsce. Nie zdradzają oni jednak innych szczegółów tego eksperymentu.
Taka forma wygląda całkiem dobrze, takie tekst łatwiej się czyta. Minusem jednak jest to, że zajmuje dużo więcej miejsca niż tradycyjna reklama tekstowe. Na takiej formie, jeżeli wejdzie ona w życie, to z pewnością stracą wyniki organiczne, a więc po raz kolejny ucierpi na tym SEO.