Uaktualnij swoje kampanie lokalne do Performance Max

Reklama Google

Na początku tego roku Google przyjrzało się harmonogramowi i procesowi uaktualniania inteligentnych kampanii produktowych i kampanii lokalnych do Performance Max za pomocą narzędzia do samodzielnego uaktualniania w Google Ads.

Narzędzie do samodzielnego uaktualniania kampanii lokalnych jest dostępne dla kwalifikujących się reklamodawców i będzie wprowadzane etapami w sierpniu i wrześniu. Google zdecydowanie zaleca skorzystanie z narzędzia do uaktualnienia kampanii tak szybko, jak to możliwe.

Dzięki temu będziesz mieć dostęp do narzędzia do samodzielnej aktualizacji przed rozpoczęciem automatycznych aktualizacji. Jeśli zdecydujesz się nie korzystać z narzędzia do samodzielnego uaktualniania, otrzymasz powiadomienie w Google Ads na kilka tygodni przed automatycznym uaktualnieniem Twoich kampanii, aby pomóc Ci się przygotować.

Jeśli Twoje kampanie nie kwalifikują się do narzędzia do samodzielnego uaktualniania i nie otrzymasz powiadomienia o automatycznym uaktualnieniu, Twoje kampanie lokalne nie zostaną uaktualnione do Performance Max do 2023 r.

Jeśli Twoje kampanie mają dostęp do narzędzia do samodzielnego uaktualniania i nie zauważysz automatycznego uaktualniania do końca września, będziesz mieć dostęp do narzędzia do samodzielnego uaktualniania do momentu wznowienia automatycznego uaktualniania w 2023 r. Dzięki temu nie zobaczysz żadnych przerw w kampanii.

Jak dokonać samodzielnej aktualizacji?

Możesz samodzielnie uaktualnić kampanie lokalne, korzystając z narzędzia do samodzielnego uaktualniania, do którego można uzyskać dostęp z poziomu strony powiadomień, rekomendacji lub kampanii w Google Ads.

Panel Google uaktualnij kampanie lokalne do Performance Max

support.google.com

Gdy Twoje kampanie są uaktualniane samodzielnie za pomocą tego narzędzia lub automatycznie, dotychczasowa skuteczność kampanii z poprzednich kampanii lokalnych zostanie przeniesiona do nowych kampanii Performance Max, aby utrzymać stałą skuteczność. Ustawienia kampanii, takie jak cele konwersji, budżet, zasoby kreacji i strategia ustalania stawek, również zostaną automatycznie przeniesione do Performance Max.

Po uaktualnieniu kampanii lokalnych podejmij działania, korzystając z 5 sprawdzonych metod, aby jak najlepiej wykorzystać kampanie Performance Max:

  • Użyj Planera skuteczności kampanii, aby zaplanować nadchodzące budżety świąteczne i ocenić, jak zmiany budżetu mogą wpłynąć na skuteczność kampanii.
  • Aby przygotować się do świątecznych szczytów lub weekendowych wyprzedaży, rozpocznij kampanię 2-3 tygodnie wcześniej, a następnie często odświeżaj kreacje, aby przejść z bardziej ogólnej kreacji sklepowej do kreacji skoncentrowanej na Twoich celach (tj. promowaniu produktów w okresie świątecznym, promocjach itp.). Pozwala to na przeprowadzanie promocji opartych na czasie bez obniżania wydajności.
  • Ustaw wartość dla każdego działania powodującego konwersję, aby Twoje kampanie mogły jak najlepiej osiągnąć Twoje cele. Na przykład kliknięcie „połączenie telefoniczne” jest warte 3 PLN, kliknięcie „wyznacz trasę” – 5 PLN, a wizyta w sklepie – 10 PLN.
  • Wybierz jedno wezwanie do działania na grupę zasobów.
  • Podczas gdy kampanie lokalne obsługują wiele niestandardowych wezwań do działania na grupę reklam, kampanie Performance Max obsługują jedno wstępnie zdefiniowane wezwanie do działania na grupę zasobów. Podczas uaktualniania maksymalnie 5 wezwań do działania zostanie uaktualnionych.
  • Wyłącz harmonogram reklam lub kierowanie geograficzne. Chociaż te ustawienia są dostępne w kampaniach Performance Max, nie zaleca się ich stosowania, ponieważ mogą one zmniejszać skuteczność kampanii.

Co się stanie z poprzednimi kampaniami lokalnymi?

Po uaktualnieniu do Performance Max Twoje poprzednie kampanie lokalne będą miały stan „Usunięte”. Po rozpoczęciu automatycznego uaktualniania kampanii nie będzie można edytować ani reaktywować tych kampanii ani tworzyć nowych kampanii lokalnych. Dane historyczne będą nadal dostępne na stronie Kampanie lub Przegląd w Google Ads. Kampanie optymalizujące pod kątem celów sklepu powinny być tworzone w Performance Max.

Google zaleca, aby przejść na Performance Max tak szybko, jak to możliwe, aby upewnić się, że jesteś dobrze przygotowany na nadchodzący sezon świąteczny.

Źródło: 
https://support.google.com/google-ads/answer/12494107?hl=pl
×