Google Ads Performance Max dodaje wykluczenie marek, kanały stron, tworzenie filmów i więcej raportów

Reklamy Google

Google Ads ogłosiło cztery nowe funkcje dostępne wkrótce w Performance Max, w tym wykluczenie marek na poziomie kampanii, kanały stron, narzędzia do tworzenia filmów, więcej eksperymentów i więcej raportów. Ginny Marvin z Google Ads, powiedziała na Twitterze: "Prawdopodobnie widziałeś negatywne słowa kluczowe na poziomie konta rozpoczęły się w przyszłym miesiącu dla przydatności marki i innych celów."

Oto, co wkrótce pojawi się z Google Ads:

  • Wykluczenia dla marek na poziomie kampanii dla zapytań markowych w wyszukiwarce Google i w sklepie Google Shopping. Wyłączenia marek na poziomie kampanii będą miały zastosowanie do większości przypadków błędnej pisowni i wyszukiwania marek w języku obcym.
  • Obsługa kanału strony w Performance Max pomoże Ci wysłać ruch wyszukiwania do określonego zestawu adresów URL stron docelowych w Twojej witrynie.
  • Eksperymenty mające na celu sprawdzenie, w jaki sposób funkcja Performance Max może napędzać przyrostowe konwersje i wartość konwersji. Możesz przetestować wpływ dodania kampanii Performance Max do bieżącej oferty lub przetestować kampanie Performance Max vs Standard Shopping skierowane do tych samych produktów.
  • Raportowanie na poziomie grupy aktywów będzie wkrótce zawierać wartość konwersji, koszt i inne wskaźniki.
  • Na stronie Statystyki pojawią się możliwości optymalizacji alokacji budżetu, w tym miejsca, w których można przesuwać budżety między kampaniami, aby uzyskać więcej konwersji.

Oto pełna lista nowych funkcji z bardziej szczegółowymi objaśnieniami:

  • Negatywne słowa kluczowe na poziomie konta: Dodaj negatywne słowa kluczowe na poziomie konta, aby pomóc Ci utrzymać przydatność marki i wykluczyć ruch, do którego nie chcesz dotrzeć. Możesz również użyć ich do wykluczenia zapytań dotyczących warunków innych marek, jeśli masz z nimi konkretną umowę. Te negatywne słowa kluczowe na poziomie konta mają zastosowanie do wszystkich kampanii, które służą do inwentaryzacji wyszukiwania i zakupów, z wyjątkiem kampanii Discovery. Obejmuje to kampanie Performance Max, które ułatwiają dodawanie negatywnych słów kluczowych bez stosowania ich w poszczególnych kampaniach.
  • Wykluczenia dla marek na poziomie kampanii: Określ, do których marek pasuje Twoja kampania — w tym Twoja marka — dzięki wykluczeniom marek na poziomie kampanii już wkrótce. Wyłączenia marek dotyczą ruchu wyszukiwania i zakupów w Performance Max. Możesz zastosować różne wyłączenia dla każdej kampanii Performance Max lub użyć udostępnionych list w wielu kampaniach Performance Max. Będziesz mógł znaleźć nazwy marek w interfejsie użytkownika i dodać je do listy wykluczeń.
  • Kanały stron: W nadchodzących miesiącach możesz przesłać kanał URL stron, aby zawęzić wyniki, korzystając z funkcji końcowego rozszerzenia URL. Gdy ostateczna ekspansja URL jest WŁĄCZONA, ten dodatkowy kanał pomaga poinformować AI Google i poprowadzić go do zrozumienia, że te adresy URL są ważne (ale nie ogranicza ich dopasowania do nich). Po WYŁĄCZENIU ostatecznego rozszerzenia adresów URL kanały stron ułatwiają dodawanie bardziej szczegółowych adresów URL do kampanii Performance Max w skali i ograniczanie dopasowywania tylko do tych adresów URL.
  • Eksperymenty: Użyj eksperymentów, aby zobaczyć, jak dodanie nowej kampanii Performance Max do bieżącej kampanii napędza dodatkowe konwersje lub wartość konwersji. Możesz również skorzystać z eksperymentów, aby przetestować kampanię Zakupy standardowe bezpośrednio w porównaniu z kampanią Performance Max, aby zobaczyć, jak Twoje wyniki mogą się poprawić i czy powinieneś zastąpić kampanię Zakupy standardowe. Jeśli prowadzisz inne kampanie o porównywalnej wydajności poza standardowymi zakupami (np. kampanie Display, Video lub Discovery), które mają podobne ustawienia i optymalizują się pod kątem tych samych konwersji, możesz również dodać je do eksperymentu. Pozwala to na pomiar rzeczywistej przyrostu przy użyciu Performance Max.
  • Narzędzie do tworzenia wideo: Narzędzie do tworzenia wideo w sekcji Zasoby w obiegu kampanii Performance Max umożliwia łatwe tworzenie wysokiej jakości zasobów wideo (wcześniej było dostępne tylko w bibliotece zasobów). Możesz obejrzeć film przed przesłaniem go do YouTube i zacząć go używać w swojej kampanii.
  • Raportowanie grupy aktywów: Wkrótce na poziomie grupy aktywów będzie można zobaczyć konwersje, wartość konwersji, koszt i wiele innych wskaźników.
    Spostrzeżenia dotyczące tempa budżetu: W ciągu najbliższych kilku tygodni pojawią się informacje dotyczące tempa budżetu i pomogą Ci automatycznie odkryć możliwości optymalizacji budżetu i wydajności. Zobacz, ile wydały i jakie mają wydać Twoje kampanie, wraz z bieżącą i prognozowaną wydajnością konwersji. Zrozum na pierwszy rzut oka, w jaki sposób Twoja kampania się rozwija i czy istnieje możliwość zmiany lub redystrybucji budżetu w celu zwiększenia konwersji. Ponadto uzyskaj spersonalizowane rekomendacje, aby zmaksymalizować wykorzystanie budżetu.
Źródło: 
https://www.seroundtable.com/google-ads-performance-max-updates-34960.html
×