Zaktualizowano wytyczne dotyczące Profilu Firmy Google

Google

Sprzedawcy detaliczni mogą teraz dodawać produkty dostępne w sklepie do swoich wizytówek w Profilu Firmy Google.

Gdy klienci szukają profilu firmy, mogą znaleźć karuzelę produktów (w aplikacji mobilnej Mapy) lub karuzelę i kartę „Produkty”, jeśli korzystają z wyszukiwarki Google.

Dzięki zakładce „Produkty” klienci mogą:

  • kliknąć polecaną kartę produktu, aby wyświetlić szczegóły produktu
  • kliknąć kategorię produktów, aby wyświetlić przegląd
  • kliknąć produkt w kategorii produktów, aby wyświetlić szczegóły produktu
  • przekazać opinię w przypadku problemów z prawami autorskimi
  • skorzystać z chatu lub zadzwonić, aby dowiedzieć się więcej, lub kliknąć przycisk prowadzący do witryny, aby zamówić online

Istnieją dwa sposoby dodawania produktów do profilu firmy:

Aby zobaczyć, jak produkty będą wyglądać dla klientów w wyszukiwarce Google, menedżerowie mogą kliknąć Zobacz w Google, około minutę lub dwie po przesłaniu.

Sprzedawcy i reklamodawcy, którzy chcą dodać produkty do profili swoich firm w Google, muszą przestrzegać zasad dotyczących reklam produktowych.

Ponadto Google nie zezwala na wykorzystywanie produktów, które są objęte regulacjami, takie jak:

  • alkohol
  • tytoń
  • hazard
  • usługi finansowe
  • farmaceutyki
  • niezatwierdzone suplementy
  • zdrowie i urządzenia medyczne

Więcej informacji o konfigurowaniu produktów w profilu firmy Google znajdziesz tutaj.

Źródło: 
https://searchengineland.com/google-business-profile-guidelines-updated-to-include-products-387633
×