Sprzedawcy detaliczni mogą teraz dodawać produkty dostępne w sklepie do swoich wizytówek w Profilu Firmy Google.
Gdy klienci szukają profilu firmy, mogą znaleźć karuzelę produktów (w aplikacji mobilnej Mapy) lub karuzelę i kartę „Produkty”, jeśli korzystają z wyszukiwarki Google.
Dzięki zakładce „Produkty” klienci mogą:
- kliknąć polecaną kartę produktu, aby wyświetlić szczegóły produktu
- kliknąć kategorię produktów, aby wyświetlić przegląd
- kliknąć produkt w kategorii produktów, aby wyświetlić szczegóły produktu
- przekazać opinię w przypadku problemów z prawami autorskimi
- skorzystać z chatu lub zadzwonić, aby dowiedzieć się więcej, lub kliknąć przycisk prowadzący do witryny, aby zamówić online
Istnieją dwa sposoby dodawania produktów do profilu firmy:
- ręcznie za pomocą Edytora Produktu
- korzystając z aplikacji Pointy w systemie Point of Sale (POS)
Aby zobaczyć, jak produkty będą wyglądać dla klientów w wyszukiwarce Google, menedżerowie mogą kliknąć Zobacz w Google, około minutę lub dwie po przesłaniu.
Sprzedawcy i reklamodawcy, którzy chcą dodać produkty do profili swoich firm w Google, muszą przestrzegać zasad dotyczących reklam produktowych.
Ponadto Google nie zezwala na wykorzystywanie produktów, które są objęte regulacjami, takie jak:
- alkohol
- tytoń
- hazard
- usługi finansowe
- farmaceutyki
- niezatwierdzone suplementy
- zdrowie i urządzenia medyczne
Więcej informacji o konfigurowaniu produktów w profilu firmy Google znajdziesz tutaj.