Google uruchamia nowe centrum przejrzystości reklam

Google

Firma Google chce zapewnić większą przejrzystość reklam wyświetlanych w jej aplikacjach, wprowadzając nowe Centrum Przejrzystości Reklam, które zapewni wgląd w szczegóły każdej organizacji i kampanii.

google

socialmediatoday.com

Jak widać na obrazach, nowe Centrum przejrzystości Google Ads zapewni możliwość wyszukiwania reklam według tematu, reklamodawcy lub witryny. Następnie będziesz mógł filtrować ogłoszenia według regionu, dzięki czemu możesz zobaczyć, które reklamy są wyświetlane, a jednocześnie uzyskać dostęp do informacji o tym, kiedy każda kampania była wcześniej uruchomiona, oraz o użytym formacie/formatach reklam.

„Centrum przejrzystości reklam jest centrum wyszukiwania wszystkich reklam wyświetlanych od zweryfikowanych reklamodawców. Ten kompleksowy sklep został zaprojektowany z myślą o Tobie, zapewniając łatwy dostęp do informacji o reklamach, które widzisz z Google.”

Nowe spostrzeżenia zapewnią większą przejrzystość reklam Google, a użytkownicy będą mogli również blokować lub zgłaszać wszelkie reklamy, które znajdą bezpośrednio na tych aukcjach.

Może również pełnić rolę przydatnego elementu badawczego dla marketerów cyfrowych, dzięki czemu możesz poznać, w jaki sposób konkurenci wykorzystują reklamy Google – w wyszukiwarkach, YouTube i nie tylko – do promowania swojej firmy.

To może być bardzo cennym uzupełnieniem narzędzi badawczych. Nie jest tak dogłębna jak biblioteka reklam na Facebooku, ale przykłady i szczegóły platformy dostarczają cennych wskazówek, jak każda marka stara się wykorzystać opcje reklam Google, aby jak najlepiej wykorzystać.

Nowe Centrum przejrzystości Google Ads będzie dostępne bezpośrednio z dowolnej reklamy, dotykając menu z trzema kropkami, a jednocześnie będziesz mógł uzyskać dostęp do platformy za pośrednictwem Mojego centrum reklam.

Google twierdzi, że Centrum przejrzystości reklam będzie wdrażane na całym świecie „w nadchodzących tygodniach”.

Źródło: 
https://www.socialmediatoday.com/news/Google-Launches-New-Ads-Transparency-Center/646349/
×