Google aktualizuje próg prywatności dla raportu wyszukiwane hasła w Google Analytics

Google Analytics

Google aktualizuje próg prywatności dla raportu Wyszukiwane hasło w Universal Analytics oraz zapytania Google Ads, zapytania Google Ads dla pierwszego użytkownika i zapytania Google Ads sesji dla eksploracji w Google Analytics 4.

Firma Google ogłosiła w zeszłym roku nowe progi prywatności, zapewniając anonimowość użytkowników, wyświetlając tylko te hasła, które odnotowały wystarczającą liczbę wyszukiwań we wszystkich wyszukiwaniach Google. Zobowiązali się również do udostępnienia reklamodawcom większej ilości danych.

Nowe progi prywatności powinny sprawić, że to, co reklamodawcy widzą na swoich kontach Google Ads, będzie bardziej spójne z tym, co widzą w GA4. Google twierdzi jednak, że „ze względu na różnice w modelach danych, dzięki tej aktualizacji raportowanie wyszukiwanych haseł w Universal Analytics będzie bardziej ograniczone niż w raportach Google Ads”.

Możesz przeczytać ogłoszenie od Google tutaj.

Źródło:  searchengineland.com
×