Newsy ze świata marketingu
Prezentujemy przed Tobą newsy marketingowe, najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.
Problem z raportowaniem Google w raporcie Search Console Discover
Google poinformował, że problem wystąpił 26 lipca i może spowodować spadek liczby kliknięć i wyświetleń w tym dniu lub w jego okolicach.
Google dodaje GTIN12 do dokumentu pomocy dotyczącej uporządkowanych danych produktu
Google dodało do dokumentacji danych strukturalnych produktów Google w swoim Centrum pomocy GTIN12. Chociaż było ona zawsze obsługiwane, to Google zwyczajnie nie posiadało właściwej dokumentacji na ten temat.
LinkedIn umożliwia dodawanie klikalnych linków do postów ze zdjęciami
LinkedIn wprowadza nowy sposób na zwiększenie ruchu w witrynie poprzez umieszczanie klikalnych linków na zdjęciach.
Udostępnianie cyfrowych kolekcji na Instagramie większej liczbie osób
Instagram rozszerza możliwości twórców i kolekcjonerów do dzielenia się cyfrowymi przedmiotami kolekcjonerskimi, umożliwiając jeszcze większej liczbie użytkowników udostępnianie NFT, które stworzyli lub posiadają na Instagramie.
Google dodaje obsługę danych strukturalnych dla zalet i wad produktów
Wyniki rozszerzone Google dotyczące stron z recenzjami produktów mogą teraz zawierać zalety i wady danego produktu.
4 nowe funkcje reklam Discovery w Google Ads
Nowe funkcje reklam Discovery powinny pomóc reklamodawcom wyprzedzić sezon świąteczny dzięki nowym zasobom, raportowaniu i kierowaniu.
Google aktualizuje wyniki wyszukiwania dla zapytań z cudzysłowami
Teraz Google pokaże cytowany tekst we fragmencie, w którym dokładnie ta fraza pojawia się na stronie.
Google udostępnia proste rozwiązanie do tagów
Nowy tag Google to rozszerzenie i zmiana istniejącego globalnego tagu witryny. Będzie wymagać mniej kodowania i oferować nowe możliwości.