Newsy ze świata marketingu
Prezentujemy przed Tobą newsy marketingowe, najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.
Google Search Console: więcej danych w raportach Core Web Vitals
Google ogłosił na Twitterze, że dodał dane na poziomie adresu URL w przykładowych adresach URL w raporcie "Podstawowe wskaźniki internetowe" (Google Core Web Vitals).
TikTok ogłasza 3 nowe funkcje reklam produktowych
TikTok ma na celu pomóc sprzedawcom w maksymalizacji wydajności dzięki ofertom handlowym opartym na algorytmach poprzez nowe funkcje reklam produktowych.
Google przygotowuje aktualizację algorytmu recenzji produktów
Kolejna aktualizacja algorytmu oceny produktów Google ma zostać wprowadzona jeszcze w tym miesiącu.
"Helpful Content Update" - zapowiedź nowej aktualizacji algorytmu Google
Google wprowadzi wkrótce aktualizację algorytmu, zwaną "helpful content update", która będzie skierowana do witryn, które mają dużą ilość nieprzydatnych treści, które zostały napisane pod wyszukiwarki, a nie dla ludzi.
Screaming Frog SEO Spider 17.0 - Zakładka Problemy, Linki, wersja Apple Silicon, odpinane zakładki
Screaming Frog wydał dzisiaj nową wersję swojego narzędzia SEO Spider oznaczoną numerem 17.0. Aktualizacja zawiera sporo nowości, z którymi warto się zapoznać.
Nowe funkcje Reels na Instagramie
Możesz teraz publikować Reels z Instagrama na Facebooku i uzyskać bardziej szczegółowe informacje o tym, jak działają filmy.
Google przywraca funkcję sprawdzania poprawek w Search Console i dodaje nową kategoryzację
Zgodnie z oczekiwaniami firma Google wprowadziła dzisiaj nową kategoryzację w raportach Google Search Console i przywróciła funkcję sprawdzania poprawek.
YouTube przyjmuje funkcję z TikTok - odpowiadaj na komentarze za pomocą wideo
YouTube prowadzi eksperyment dla użytkowników systemu iOS, który umożliwia odpowiadanie na komentarze za pomocą filmu z krótkimi odcinkami.