Newsy ze świata marketingu
Prezentujemy przed Tobą newsy marketingowe, najnowsze informacje o aktualizacjach oraz wiadomości, o których warto wiedzieć, jeżeli interesujesz się tematyką SEO, PPC, content marketingiem, analityką internetową oraz social media. Bądź na bieżąco z aktualnościami, spostrzeżeniami i trendami ze świata marketingu online, których współczesny marketer zdecydowanie potrzebuje, aby odnieść sukces.
Google: miliardy przekierowań są w porządku, ale przeniesienie witryny i tak wpłynie na ranking
John Mueller z Google został zapytany na Twitterze, czy przy migracji witryny na nowy CMS konieczne jest przekierowanie wszystkich adresów URL, które uległy zmianie.
Google ogłosił aktualizację głównego algorytmu - wrzesień 2022 r.
Wyszukiwarka Google zaczęła wprowadzać drugą aktualizację głównego algorytmu w tym roku - aktualizację rdzenia z września 2022 r.
Google ogłasza wydarzenie dotyczące statystyk wyszukiwania „Search On 22”
Zapoznaj się z najnowszymi aktualizacjami i zmianami w wyszukiwarce dzięki wydarzeniu „Search On 22”, które organizuje Google.
Instagram ogranicza funkcje zakupów
Instagram ogranicza funkcje zakupowe. Platforma chce od teraz skupić uwagę na działaniach e-commerce, mających bezpośredni wpływ na reklamę.
Google Ads odrzuci reklamy prowadzące do stron z natrętnymi reklamami
Google Ads daje reklamodawcom czas do października na dostosowanie się do nowych zasad, w przeciwnym razie ich reklamy zostaną odrzucone.
Google: Najlepiej mieć podstawowy język na jednej stronie i nie mieszać języków
John Mueller z Google wyjaśnił, że najlepiej jest mieć jeden podstawowy język na stronę, aby Google mógł najlepiej rozpoznać, jaki jest język tej strony.
Google może częściej skanować wybrane sekcje witryny i określać jakość wg sekcji
Gary Illyes z Google powiedział w ostatnim podcaście "Search Off the Record", że Google może częściej skanować wybrane sekcje Twojej witryny, a także w inny sposób określać jakość niektórych sekcji.
Google testuje w wyszukiwarce nową funkcję
Google testuje w swojej wyszukiwarce nową funkcję eksplorowania marek z wyświetleniem list produktów w nowej formie.